نسخه چاپی

خادمی، در گفتگو با نما:

آخوندی در مجلس اسیتضاح می‎شود/ دولت برای نمایندگانی كه برایش دست بزند كار انجام می‏دهد

عکس خبري -آخوندي در مجلس اسيتضاح مي‎شود/ رئيس جمهور براي نمايندگاني که برايش دست بزند کار انجام مي‏دهد

عضو كمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت وظیفه دارد به همه شهرها خدمات ارائه كند، متاسفانه در شهرهایی كار و خدمات صورت می‎گیرد كه نماینده آن شهرها برای دولت‏ها دست می‎زنند.

هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم باغ ملک و ایذه در خانه ملت در خصوص رفتار دو گانه برخی از نمایندگان در گفتگو با خبرنگار نما، گفت: جمعی از نمایندگان در خصوص کم کاری وزیر راه و شهرسازی بسیار صحبت کرده‎ و نسبت به عملکرد این وزیر اعتراض‎هایی را مطرح کرده‎اند.
وی با بیان این مطلب که متاسفانه برخی از نمایندگان بخشی نگر شده‎اند و با منافع ملی کاری ندارند، اظهار داشت: ما شعار زده هستیم اگر این اتفاق و اتفاقات مشابه‎ای با کشته شدن بسیاری از مردم در هر کشور دیگری صورت می‌گرفت اگر رئیس جمهور استعفا نمی‏داد وزیر حداقل استعفا می‎داد اما متاسفانه در ایران اینگونه اقدامات صورت نمی‎گیرد.

به گفته خادمی اعتراضات در میان نمایندگان در خصوص آخوندی آغاز شده که چرا از اول طرح استیضاح وی را در مجلس مطرح نکرده‎ایم.
وی تصریح کرد: استیضاح وزیر راه باید زمانی صورت می‎گرفت که اتوبوس سربازان به دره سقوط کرد و افرادی که در راهیان نور بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.

نماینده باغ ملک اذعان داشت: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با نزدیک به 90 امضا تقدیم هیئت رئیسه شده است و استیضاح وی در مجلس رقم خواهد خورد.

خادمی افزود: بسیاری از وزرا خسارت‎های بیشتر از وزارت راه که به ملت ایران زده است می‎زنند اما کاری با آنها نداریم چراکه برخی خسارت‎ها مشهود و برخی پنهان است و خسارت‎های پنهان بسیار بیشتر است.

عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: هزاران نفر بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند و در بسیاری از شهرها به دلیل آلودگی سرطان شیوع یافته اما کسی با مسئولان کاری ندارد.
به گفته نماینده ایذه در بهارستان نمایندگانی که می‎بایست نماینده ملت و متعلق به حزب خاص نباشند متاسفانه این گونه عمل نمی‎کنند و خود را چپی یا راستی می‎دانند در حالی که اعتقادی به این دو طیف ندارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: اگر نماینده‎ای موافق دولت باشد در جهت اقدامات دولت کف می‏زند وگرنه مخالفت می‎کند به همین خاطر است که ایران اسلامی توسعه پیدا نمی‌کند.

وی افزود: اگر مسئولان دولت و نمایندگان مجلس بدرستی وظایفشان را انجام می‏دادند امروز ما نیز همطراز کره و آلمان و چین بودیم ولی به قول مهران مدیری تنها بدور خود می‏چرخیم و هیچ کس کاری با یکدیگر ندارد.
این نماینده مجلس در ادامه بیان داشت: با این مدیریتی که در ایران شاهد هستیم باید تعجب کرد که چرا در خانه کلید برق را می‏زنید لامپ روشن می‎شود و شیر آب را باز می‎کنم آب از آن بیرون می‎آید وگرنه می‎بایست از کلید برق آب بر سر بریزد.
خادمی تصریح کرد: ایران از آنجایی که دومین تولید کننده گاز و سومین نفت و اولین هیدرو کربن جهان است اما در برخی از شهرها آماربیکاری هشتاد درصد است و جوانان با مدرک فوق لیسانس و دکتری دنبال این هستند به عنوان آبدارچی مشغول بکار شوند اما در چین با یک میلیارد هشتاد میلیون جمعیت بیکاری معنا ندارد.

وی گفت: ایران ملتی است که برای هم دست می‏زنند و در زمان باختن جشن می‎گیرند.

نماینده مردم ایذه در خاتمه با اشاره به در رأس بودن مجلس گفت: متاسفانه مجلس در رأس نیست و دولت در ایران همه کاره و بخشی نگر است، وظیفه دولت است به همه شهرها خدمات ارائه کند متاسفانه در شهرهایی کار و خدمات صورت می‎گیرد که نماینده آن شهرها برای دولت‏ها دست می‎زنند.

۱۳۹۵/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...