نسخه چاپی

سخنگوی جبهه پیروان خط و امام رهبری در گفتگو با نما:

اصلاح طلبان از ناكارآمدی برجام و تاثیر آن بر نتیجه انتخابات می ترسند

عکس خبري -اصلاح طلبان از ناکارآمدي برجام  و تاثير آن بر نتيجه انتخابات مي ترسند

ترس دولتمردان و اصلاح طلبان این است كه ناكارآمدی برجام در رفع تحریم ها و همچنین تمدید قانون داماتو، در انتخابات بر رای مردم تاثیر بگذارد كه همین گونه هم است، لذا از اكنون با فرافكنی بدنبال عدم پذیرش مسئولیت ناكارآمدیشان هستند.

رئیس دولت تدبیر و امید که وعده حل مشکلات کشور در 100 روز را می داد و همه مشکلات موجود در کشور را ناشی از بی مدیریتی دولتمردان دولتهای نهم و دهم می نامید، امروز خود و همکارانش در پی توجیهاتی در جهت دلائل ناکامی خود در حل مسائل کشور هستند. بیکاری بویژه در قشر تحصیلکرده بیشتر از گذشته شده، سایه رکود همچنان بر سر اقتصاد کشور حکمفرماست، فساد اقتصادی و مفسدان بیشتر از گذشته جولان می دهند و تحریم ها هم همچنان پابرجاست. یکی از آخرین مورد توجیهات دولتمردان در خصوص ناکارآمدیشان به سخنان واعظی وزیر ارتباطات و حجاریان تئوریسین اصلاحات بر می گردد.
در رابطه با سخنان واعظی و حجاریان؛ سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: سمت و سوی سخنان آقای حجاریان به عنوان کسی که اصلاح طلبان از او به عنوان یک تئوری پرداز یاد می کنند، دقیقا ً انتخاباتی است.
کمال الدین سجادی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی نما به تحلیل فتح سنگر به سنگر حجاریان اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس این تحلیل، اصلاح طلبان پس از پیروزی در انتخابات 92 و همچنین به زعم آنها مجلس شورای اسلامی ، الان زمان آن رسیده که شورای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری 96 را هم فتح کنند.
این فعال اصولگرا با بیان اینکه اصلاح طلبان و همچنین دولت به اندازه کافی از کارت برنده برجام استفاده کرده اند، عنوان داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نوعی سوء استفاده از برجام از سوی اصلاح طلبان صورت گرفت و آنها با نامیدن برجام به عنوان فتح الفتوح از مردم خواستند که به لیست تدبیر و امید و اصلاح طلبان به عنوان حامیان برجام رای بدهند.
وی به تمدید تحریم های ده ساله ایران از سوی آمریکا اشاره کرد و افزود: در حالی که ما به تمامی تعهداتمان و حتی فراتر از آن عمل کردیم اما در عمل آمریکائی ها به صورت آشکار با این قانون برجام را نقض کردند و به عبارتی نه تنها تحریم ها حذف نشد بلکه شدت تحریم ها نیز بیشتر شد، حال مردم می پرسند که شما که برجام را ناجی و حلال مشکلات می خواندید، چرا تغییری در زندگی ما رخ نمی دهد.
سجادی از فرافکنی مسئولان نسبت به عملکرد ضعیف شان یاد کرد و گفت: این گونه سخن گفتن و تقصیرها را مدام به گردن دولت های قبل انداختن نوعی فرار از پاسخگوئی و عدم پذیرش مسئولیت است.
سخنگوی جبهه پیروان، انتخابات پیش رو را چالش مهمی برای دولت و اصلاح طلبان خواند و اظهار داشت: ترس دولتمردان و اصلاح طلبان این است که ناکارآمدی برجام در رفع تحریم ها و همچنین تمدید قانون داماتو، در انتخابات بر رای مردم تاثیر بگذارد که همین گونه هم است، لذا از اکنون با فرافکنی بدنبال عدم پذیرش مسئولیت ناکارآمدیشان هستند.
سجادی سخنان واعظی و حجاریان را در همین راستا توصیف کرد و افزود: حرکت دولت کاملا ً انتخاباتی است و برای روتوش عملکرد ضعیف شان صورت می گیرد.
وی در پایان به اذعان اصلاح طلبان نسبت به عملکرد ضعیف دولت اشاره کرد و گفت: اصلاح طلبان زیادی همچون الویری از به این مسئله معترفند اما تلاش دارند با انحراف افکار عمومی، این عملکرد ضعیف بر انتخابات پیش رو تاثیر نگذارد.

۱۳۹۵/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...