نسخه چاپی

سید مهدی موسوی نژاد در گفتگو با نما:

دولت چهار سال كشور را با شعار و حرف اداره كرد/ مسئولان مشكلات مردم را به برجام گره زدند

عکس خبري -دولت  چهار سال کشور را با شعار و حرف اداره کرد/ مسئولان مشکلات مردم را به برجام گره زدند

نماینده ادوار مجلس، گفت: در فتنه سال 88 یكی از اهداف، نفوذ فتنه گران در مجموعه مدیریتی، بود تا كشور را به سمت سقوط از طریق تضعیف اقتصاد كشور بكشانند.


سید مهدی موسوی نژاد، نماینده ادوار مجلس، در خصوص علت تاکید دولتمردان بر بیکاری در ماههای آخر دولت به نما، گفت: دولت طی این مدت چهار سال کشور را با شعار و حرف اداره و مشکلات جامعه را امیدوار به برجام کردند.
وی ادامه داد: دولت هیچ اقدامی در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم، نتوانست انجام دهد و بسیاری از صنایع تولیدی، کسب و کار و بنگاههای اقتصادی کشور رو به تعطیلی رفتند و طی این مدت طبق آمار، نزدیک 15 هزار واحد صنعتی تعطیل شده است و ما بقی صنایع هم بعضا تا 50 درصد کاهش تولید داشته اند.
نماینده ادوار مجلس، با اشاره به اینکه وضعیت اشتغال در کشور، بحران اقتصادی ایجاد کرده و دولت نتوانسته است این معضل را حل کند، تاکید کرد: یکی از نقاط ضعف دولت بیکاری بنگاههای اقتصادی و مراکز تولیدی است، دولت برای وضعیت اشتغال، هیچ فکری نکرده است و علیرغم همه تذکرات داده شد که در جهت تولید، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال حر کت کند، تلاش خاصی صورت نگرفته است.
موسوی نژاد؛ تصریح کرد: متاسفانه می بینیم خیلی از تولیدات و توان داخلی کشور را به تاراج بردند و سکوت کردند، و انجام پروژه های داخلی را به شرکتهای خارجی واگذار می کنند، این دهن کجی به توان و اشتغال داخلی است.
وی افزود: امروز دولت برای فرار رو به جلو و برای فرار از مواجهه با مردم، در حالی که مردم با نقطه ضعف و با مشت خالی دولت روبه رو شدند، سعی می کنند با شعارهای اینچنینی و یک طلبکاری برعکس خود را از مواجهه با مردم دور کنند.
وی افزود: دولت پاسخ دهد چرا پروژه های داخلی به کشورهای خارجی داده می شود و چرا به توان داخلی باور ندارند، بخاطر مطالبه از طرف مردم و نخبگان جامعه، دولت پیش دستی می کند، در حالی که این برگ باخته دولت است که با سردرگمی و بی برنامگی این وضعیت بحرانی را ادامه می دهد.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در کاهش آمار بیکاری کشور، خاطر نشان کرد: یکی از مولفه های مهم آن نگاه به داخل کشور و همانطور که رهبری فرمودند و درون زا کردن اقتصاد کشور است و وضعیت تولید را به واسطه توانمند سازی مراکز اقتصادی و تولیدی به سامان برسانیم.
وی خاطر نشان کرد: تجهیزات نفت از خارج کشور سفارش و وارد کشور می شود در حالی که در کشور که مپنا توان تولید بخش زیادی از تجهیزات نفت کشور را دارد. متاسفانه دولت صنایع داخلی را تضعیف کرده است، اعتقادم این است که جریانی در دولت نفوذ کرده است که تضعیف صنعت داخلی را مدیریت می کند.
نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: دولت باور اقتصاد مقاومتی یا ندارند یا تعمدا در جهت تضعیف اقتصاد داخلی کشور حرکت می کند.
وی در پایان گفت: در فتنه سال 88 یکی از اهداف، سقوط کشور بود و با نفوذ فتنه گران در مجموعه مدیریتی کشور، به دنبال این هستند کشور را به سمت سقوط از طریق تضعیف اقتصاد کشور بکشانند.

۱۳۹۵/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...