نسخه چاپی

موسی غضنفر آبادی در گفتگو با نما:

داعش به دنبال ایجاد اسلام هراسی است/ با وحدت، می توان در برابر داعش ایستاد

عکس خبري -داعش به دنبال ايجاد اسلام هراسي است/ با وحدت، مي توان را در برابر داعش ايستاد

نماینده ادوار مجلس، گفت: گروه انگلیسی، آمریكایی و تكفیری داعش، برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان شكل گرفته است، باید با وحدت بین مسلمین در مقابلش ایستاد.

موسی غضنفر آبادی؛ نماینده ادوار مجلس در گفتگو با نما در خصوص هفته وحدت، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق وحدت اهل سنت و تشیع به پیروزی رسید، در کنار هم با ظلم مبارزه کردند و تا به امروز هم بحمدالله اتحاد، یک دلی و برادری خود را حفظ کردند.
وی ادامه داد: از اول انقلاب در خصوص بررسی قانون اساسی، برادران اهل سنت در کنار علمای شیعه حضور داشتند و امروز هم در جایگاه خبرگان رهبری و دیگر جایگاه های حساس حضور دارند و و نظام جمهوری اسلامی را متعلق به خود می دانند و مدافع آن هستند.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه شک و تردیدی نیست که انقلاب را با محوریت فرماندهی و رهبری حضرت امام (ره)، با اتحاد، وحدت و یکپارچگی به پیروزی رساندیم و تاکید کرد: تمام سعی دشمن در این جهت است که امت اسلام را متفرق کند، باید حواسمان باشد، بارها تاکیدات مقام معظم رهبری بر این بوده است، کسانی که حرفی بر علیه یاران و نزدیکان پیامبر (ص) بزنند، خائن به اسلام و انقلاب هستند.
نماینده ادوار مجلس خاطر نشان کرد: گروه انگلیسی، آمریکایی و تکفیری داعش، برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان شکل گرفته است، باید با وحدت بین مسلمین در مقابلش ایستاد و این بهترین نمونه وحدت جهان اسلام است، هر چند برخی از سران کشورهای عربی، متوجه این موضوع نیستند و بازیچه آمریکا و انگلیس قرار گرفتند و در دام آنها افتاده اند.
غضنفر آبادی تصریح کرد: داعش در منطقه خاورمیانه بین کشورهای اسلامی نفوذ کرده است، بسیار روشن است که دستشان در جیب آمریکا و صهیونیستها است و جهان اسلام به خوبی می داند که داعش نمونه شدیدتر از وهابیت و بهائیت که طراحی آنها را انگلیس انجام داده است.
نماینده ادوار مجلس اهل سنت را معتقد و دوستدار ائمه علیهم السلام دانست و ادامه داد: به زیارت ائمه علیهم السلام می روند و در اربعین و پیاده روی به سمت حرم امام رضا(ع) حضور پیدا می کنند.
نماینده ادوار مجلس خاطر نشان کرد: اهل سنت عراق و ایران در اربعین بسیار زحمت کشیدند و خرج، تلاش، برنامه ریزی و پذیرایی می کردند و عشق و علاقه خود را نشان می دادند، مضاف بر اینکه در ایجاد امنیت برگزاری مراسم اربعین، اهل سنت نقش مهمی ایفا کردند.
وی تاکید کرد: صادق شیرازی اقداماتی در راستای اخلال در وحدت بین مسلمین کرده است، حرفهای وی متعلق به آمریکا، صهیونیست و انگلیسی ها است که از حلقوم یک فرد مسلمان شیعه صادر می شود.
غضنفر آبادی با اشاره به اینکه اگر خواستار آرامش در زندگی اهل سنت و تشیع هستیم، نیاز به وحدت داریم و تاکید کرد: دهان آن عالم شیعی و فرد سنی که بر علیه همدیگر شعار می دهند را باید خورد کرد. اگر بردار شیعی و اهل سنت به یکدیگر توهین کنند، منافق و دست پرورده بیگانگان هستند.

۱۳۹۵/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...