نسخه چاپی

حجت الاسلام علی اكبر ناصری در گفتگو با نما مطرح كرد:

فرصت ها و بایسته های حضور روحانیت در شبكه های اجتماعی

عکس خبري - فرصت ها و بايسته هاي حضور روحانيت در شبکه هاي اجتماعي

نماینده ادوار مجلس، گفت: در حال حاضر فضای مجازی مشغله رو به فزون نسل جوان است و اگر روحانیون خواستار ارتباط تنگاتنگ با نسل جوان هستند، فضای مجازی یكی از فرصتهای مخاطب قرار دادن نسل جوان است.

حجت الاسلام علی اکبر ناصری؛ نماینده ادوار مجلس در خصوص تاکید مقام معظم رهبری پیرامون، استفاده روحانیون از فضای مجازی در جهت ترویج معارف اسلامی به نما، گفت: مسائل فکری و فرهنگی ماهیت ماهوی انسان را تشکیل می دهد. روح جمهوری اسلامی، مسائل مذهبی، دینی، فکری و فرهنگی است و دشمن هم از دورن برای ایجاد خلا شخصیت و بحران هویت در نسل جوان از هر طریقی من جمله اینترنت، فضای مجازی و ماهواره به شدت استفاده می کند.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بجا در این مورد تاکید دردمندانه داشتند، خاطر نشان کرد: لازم است خواص جامعه، فضا سازان فرهنگی، بخصوص حوزه های علمیه و رو حانیون در این رابطه اقدام جدی، عاجل، لازم و همه جانبه داشته باشند. البته این موضوع مد نظر جامعه روحانیت و حوزه های علمیه قرار دارد، منتها باید مورد تاکید و پیگیری واقع شود، رهبری نیز بر استفاده بهینه روحانیون از فرصت فضای مجازی تاکید دارند.
ناصری تصریح کرد: باید نیازمندیهای نسل جوان را شناسایی کرد که چه سوالاتی دارند و در همان راستا برای رفع شبهه، پاسخ به سوالات و تامین نیازهای روحی و فکری نسل جوان با آمادگی لازم از فرصت فضای مجازی استفاده کرد.
وی افزود: در حال حاضر فضای مجازی مشغله گسترده و رو به فزون نسل حاضر و بخصوص نسل جوان است و اگر روحانیون خواستار ارتباط تنگاتنگ با نسل جوان هستند، لازم است از این مسیر ورود کنند. فضای مجازی یکی از فرصتهای مخاطب قرار دادن نسل جوان است.
ناصری با اشاره به صحبت نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا مبنی بر اینکه نسل جوان ایرانی را از طریق امواج ماهواره فاسد می کنیم و به دست اینها انقلاب را نابود می کنیم، خاطر نشان کرد: امروز باید واقعا به داد نسل جوان و مظلومی که مورد هجمه هدف دار دشمن قرار گرفته است، رسید، چون دشمن از نسل جوان در انقلاب و دفاع مقدس سیلی بدی خورده است، در حالی که مدار انقلاب بر نسل جوان که آتیه ساز کشور هستند، می چرخد.
وی خاطر نشان کرد: نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور، با متدهای روان شناسی و جامعه شناسی به شدت مورد هجمه قرار دارند، جوانی که امروز در خیابان با قیافه و مد ماهواره ای و غربی می آید، غرض و عناد ندارد، گرفتار خلا شخصیت است و بحران هویت دارد.
نماینده ادوار مجلس در پایان گفت: وقتی نسل جوان به اصول، ارزشها، چارچوب ها، شاکله های فکری و اعتقادی محکم و متقن نشدند، هر بادی بوزد به همان سمت و سو می روند و در حال حاضر فضای مجازی و ماهواره آنان را هر سمت و سویی می کشد، باید همه دست به دست هم دهیم و فرزندانمان را در یابیم و مورد حوزه استحفاظی اصول و ارزشهای اسلامی قرار دهیم.

۱۳۹۵/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...