نسخه چاپی

پیامبر رحمت، پیام‌آور وحدت

عکس خبري - پيامبر رحمت، پيام‌آور وحدت

ماه ربیع، سرآغاز فصلی نو در جهان اسلام است كه در نیمه آن سالروز میلاد خاتم‌النبیین محمدمصطفی(ص) قرار دارد. هرچند در بین فرق مسلمین درباره روز دقیق تولد پیامبر اعظم(ص) چند روزی اختلاف است؛ اما این اختلاف در تاریخ با اعلان هفته وحدت از سوی جمهوری اسلامی ایران به فرصتی برای تجلی حقیقی اسلام محمدی(ص) بدل گردیده است.


ماه ربیع، سرآغاز فصلی نو در جهان اسلام است که در نیمه آن سالروز میلاد خاتم‌النبیین محمدمصطفی(ص) قرار دارد. هرچند در بین فرق مسلمین درباره روز دقیق تولد پیامبر اعظم(ص) چند روزی اختلاف است؛ اما این اختلاف در تاریخ با اعلان هفته وحدت از سوی جمهوری اسلامی ایران به فرصتی برای تجلی حقیقی اسلام محمدی(ص) بدل گردیده است.
واقعیت آن است که هر چه می‌گذرد، ضرورت «دکترین وحدت» در جهان اسلام بیش از پیش آشکار می‌شود. صف‌بندی‌های ناصواب برخاسته از سناریوی چندین سده‌ استعمارگران است که صدها سال است به منابع و ثروت‌های سرزمین‌های اسلامی چشم طمع دوختهاند! سناریو انگلیسی «اختلاف بینداز و حکومت کن»، حربه‌ای نیست که تنها جهان اسلام از آن زخم خورده باشد، بلکه تمام سرزمین‌های تحت سلطه استعمار از قاره سرخ و سیاه و زرد، با تمام وجود این داغ را بر سینه خود احساس می‌کنند.
جامعه انسانی بدون تکثر حیات نمی‌یابد؛ اما جبهه‌بندی‌های ساختگی از جمله بین شیعه و سنی با این هدف دنبال می‌شود که صفبندیهای حقیقی شکل نگیرد. جبهه‌بندی حقیقی این عالم تقابل اردوگاه بندگان خدا و اردوگاه بندگان شیطان و نفس اماره است که در قالب دوگانه‌هایی، چون جبهه عدالت‌خواهان و جبهه زیاده‌خواهان، اردوگاه استضعاف و اردوگاه استکبار، جبهه اسلام ناب محمدی(ص) و جبهه اسلام آمریکایی، ... قابل تشریح است.
نگاه‌های بصیر می‌بینند که امروز این صف‌بندیهای جعلی چگونه جهان اسلام را در آتش جنگهای نیابتی فرو برده است و منفعت آن را دشمنان حقیقی اسلام و بشریت کسب می‌کنند. قلب‌های سلیم و عقل‌های تربیت یافته در مکتب نبوی(ص) در پس تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی که تکفیر و انتحار و جنایت را به ابزاری برای تخریب مکتب محمدمصطفی(ص) بدل کرده‌اند، دست‌های آلوده صهیونیسم بینالملل و الیگارشی یهود را در پس این اختلاف‌افکنی‌ها مشاهده می‌کنند و فریب شعارهای فریبنده رسانههای غربی را نخواهند خورد.

۱۳۹۵/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...