نسخه چاپی

نقوی حسینی، در گفتگو با نما:

مردم از فرافكنی‌های دولت خسته شده ‏اند/ دولت با مردم صادقانه صحبت كند

عکس خبري -مردم از فرافکني‌هاي دولت خسته شده ‏اند/ دولت با مردم صادقانه صحبت کند/ دولت به مردم در مورد پاسخگو باشد

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شاید مردم بپذیرند كه دولت در آغازین سال كاری مشكلات موجود را به دولت‎های گذشته ارتباط دهد اما از سال دوم این‎گونه توجیهات در مورد كم كاری‎های مسئولان دولتی معنا و مفهومی برای مردم ندارد.

سیدحسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به انتقادهای دولت مبنی بر اینکه آوارهای دولت احمدی‌نژاد مانعی برای رسیدن دولت به اهدافش است، گفت: مردم از اینکه دولت بخواهد ناکامی‏های خود را گردن دولت قبلی بیندازد خسته شده‎اند، چراکه دولت در زمان انتخابات حضور داشت مشکلات دولت قبلی را کاملا لمس کرده بود.
وی در ادامه افزود: شاید مردم بپذیرند که دولت در آغازین سال کاری مشکلات موجود را به دولت‎های گذشته ارتباط دهد اما از سال دوم این‎گونه توجیهات در مورد کم کاری‎های مسئولان دولتی معنا و مفهومی برای مردم ندارد.
نماینده مردم ورامین در خانه ملت اظهار داشت: در حال حاضر در سال چهارم دولت تدبیر و امید قرار داریم و دوره چهارساله دولت رو به اتمام است رئیس جمهور باید پاسخگوی عملکرد مسئولانش به مردم باشد که تاکنون چه اقداماتی را در این مدت انجام داده است.
وی مردم ایران را مردمی با شعور و فهیم برشمرد و اذعان داشت: مردم ایران امروز می‌‎دانند که دولت نتوانسته در مورد بحران اشتغال، رکود، برجام کاری از پیش برد و تمام مشکلات لاینحل باقی مانده است.
نقوی حسینی با تأکید بر اینکه وقت فرافکنی دولت تدبیر و امید تمام شده است، اظهار داشت: امروز دولت روحانی باید بجای فرافکنی کردن از موفقیت‎ها و عدم آن با مردم صادقانه صحبت کند.
وی در ادامه به برنامه صد روزه دولت اشاره کرد و بیان داشت: وقتی رئیس دولت در آغازین روزهای کاری خود به مردم وعده داد که در مدت صد روز اقتصاد کشور را سامان خواهد داد اگر می‌‎دانست که اقتصاد کشور در چه وضعیتی قرار دارد این‎گونه بیان توجیهات چی مبنایی دارد و بیان آن عذر بد‌تر از گناه است.
نماینده مردم ورامین در خانه ملت، ادامه داد: اگر دولت از وضعیت اجتماعی و اقتصادی دولت قبل اطلاعی نداشت چرا نا‌آگاهانه صحبت می‌‎کند و روحانی می‌توانست بجای وعده صد روزه، بیان می‌‎کرد برای سامان بخشیدن به وضعیت کشور نیاز به چهارسال زمان دارد چرا که سنگ‎های انداخته شده درون چاه از سوی دولت قبل بقدری است که برای برداشتن آن نیاز به چهار سال زمان دارد.
وی در خاتمه در پیشنهادی به دولت، گفت: دولت باید صادقانه با مردم در مورد موفقیت‎ها و مشکلات موجود کشور و اقدامات باقی مانده صحبت کند و مشکلات را گردن کسی نیندازد تا مردم هم کمک کنند تا مشکلات موجود کشور هرچه سریع‌تر برطرف شود.

۱۳۹۵/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...