نسخه چاپی

لزوم بهره گیری از همه ظرفیتها برای تقویت نظام

معاون اول قوه قضائیه برلزوم بهره گیری از همه ظرفیتها برای تقویت نظام مقدس جمهری اسلامی ایران تاكید كرد .

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروزدر شورای توسعه و امنیت لزوم بهره گیری از همه ظرفیتها برای تقویت نظامپایدار شرق و غرب کشور ویژه کمیته قضایی شرق کشور در مشهد گفت : امروز تمام کفر در برابر اسلام قرار گرفته است و همه طاغوت به معنی واقعی کلمه برای مقابله با حق به میدان آورده است.

او افزود : یکی از شیوه های امروز طاغوت علیه ایران جنگ نیابتی در حوزه های نرم و سخت است و این کار را به وسیله عمال و دولتهای دست نشانده انجام می دهد .

اژه ای گفت : ما باید در دو حوزه جنگ نرم و جنگ سخت با توجه به اصل پیشگیری ، خود را برای هرگونه مواجهه با دشمن با هدف کیان نظام مقدس اسلامی آماده کنیم .

او افزود: شناسایی نقشه راه دشمن برای ما ضروریست زیرا دشمن سعی می کند جنگ را در سطوح مختلف به داخل کشور منتقل کند .

معاون اول قوه قضائیه در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت : با نزدیکتر شدن به انتخابات شرایط حساس تر می شود بنابراین نیازمند تلاش هر چه بیشتر برای انجام وظایف هستیم .

محسنی اژه ای افزود : عده ای به غلط تصور می کنند که به دلیل شرایط حساس می توان از خط قرمزها عبور کرد و ضمن هنجارشکنی ، ارزشها را زیر پا بگذارند ، در حالیکه این تفکر غلط و واهی است .

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی هم در این جلسه براستقرار امنیت مطلوب در کشور به ویژه منطقه شرق کشور تاکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود : در حساس ترین شرایط زمانی شاهد رفتار توام با عزت ، صلابت ، مسئولیت و هوشیارانه مردم هستیم و همین وحدت و همبستگی موجب پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

۱۳۹۵/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...