نسخه چاپی

بارش برف در محورهای مازندران

بر اثر بارش برف،جاده ها لغزنده است و رانندگان هنگام رفت و آمد ، نكات ایمنی را رعایت كنند.

به گزارش نما ، سرپرست پلیس راه استان مازندران در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت : بر اثر بارش برف ، سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان هنگام رفت و آمد ، نکات ایمنی را رعایت کنند.

سرهنگ خسرویان به رانندگان توصیه کرد : موقع مسافرت و عبور از جاده های مواصلاتی استان ، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ ، پتو ، لباس گرم و غذا همراه داشته باشند.

سرپرست پلیس راه استان با اشاره به تعطیلی روز شنبه 27 آذر و اعمال محدودیتهای ترافیکی در استان گفت : در محور هراز رفت و آمد کلیه کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 شب از امروز تا روز شنبه ممنوع است.

به گفته سرهنگ خسرویان در محور سوادکوه تردد کلیه کشنده ها روز شنبه از ساعت 8 صبح تا 22 شب امکان پذیر نیست.

وی خاطر نشان کرد : در محور کندوان هم رفت وآمد کلیه خودروها از ساعت 5 عصر روز شنبه تا 23 شب از سمت مرزن آباد به طرف کرج یکطرفه خواهد بود .

همچنین بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی مازندران، با استقرار جریانات شمالی بر روی سواحل جنوبی دریای خزر، بارش باران از سمت غرب استان آغاز شده و به تدریج مناطق مرکزی و شرقی استان را در بر می گیرد که با کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات و وزش باد شدید همراه است.

بر اساس این گزارش، از فردا تا شنبه به طور موقت از میزان ناپایداری و ابرناکی کاسته می شود اما از اواخر روز شنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگر ، بارش باران و وزش باد در استان آغاز شده و تا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۵/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...