نسخه چاپی

هشت باشگاه انگلیسی در پی شكار آزمون

هشت باشگاه لیگ برتری در انگلیس مهاجم ایرانی روستوف را زیر نظر قرار دادند تا او را به زودی به خدمت بگیرند.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس روسیه نوشت: با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات در اروپا، روز به روز پیشنهادات تیم‌هایی اروپایی به سردار آزمون جدی‌تر می‌شود و به نظر می‌رسد این بازیکن ایرانی بعد از دو دیدار تیمش برابر اسپارتاپراگ در لیگ اروپا، به تیمی بزرگتر در قاره اروپا برود.

خبرگزاری معتبر روسیه درباره پیشنهادهای رسمی به آزمون نوشت: در حال حاضر ۸ باشگاه انگلیسی به دنبال به خدمت گرفتن سردار آزمون بازیکن ایرانی روستوف هستند.

در کنار این دورتموند آلمان یکی از تیم‌هایی است که به دنبال جذب آزمون است تا این بازیکن ایرانی را جانشن اوبامیانگ کند؛ بازیکنی که زمزمه‌های جدایی او به گوش می‌رسد. توخل که علاقه زیادی به جذب بازیکنان جوان دارد، بازی این بازیکن ایرانی برابر بایرن مونیخ را پسندیده است و خواستار به خدمت گرفتن او به جای اوبامیانگ شده است.

قیمت سردار آزمون در بازار نقل و انتقالات ۷ میلیون یورو تخمین زده شده است و تیمی که خواستار به خدمت گرفتن آزمون است باید این مقدار پول را هزینه کند.

آزمون در ۲۴ دیدار در این فصل ۶ گل به ثمر رسانده است که دو گل در لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید بوده است. او توانست روستوف را به لیگ اروپا برساند و این تیم روسیه‌ای در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر اسپارتاپراگ چک دیدار خواهد کرد.

یک منبع نزدیک به سردار آزمون به خبرگزاری تاس گفت: در طول بازیهای آزمون در لیگ قهرمانان اروپا، هشت باشگاه انگلیسی برای جذب این بازیکن اعلام امادگی کردند و به احتمال بسیار زیاد در زمستان، سردار از روستوف جدا خواهد شد و به تیم دیگری می‌پیوندد. باشگاه روستوف از همین حالا تلاش برای دریافت بهترین پیشنهاد برای سردار آزمون را آغاز کرده است.

۱۳۹۵/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...