نسخه چاپی

تقویت روحیه مقاومت در داخل مهمترین راه مقابله با آمریكا

مهمترین راه مقابله با قضیه بی اعتمادی آمریكا، تقویت نیروی های داخلی، تحقق اقتصادی مقاومتی در تمام حوزه ها و تقویت روحیه مقاومت در داخل كشور است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امام جمعه دهدشت امروز در خطبه های نماز این شهر تمدید تحریم ها موجب بی اعتمادی به آمریکابه تمدید 10 ساله تحریم ها علیه ایران در سنای آمریکا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در خصوص قضیه برجام بارها تاکید کردند که به آمریکا نمی شود اعتماد کرد و رفتارهای گذشته آمریکا این موضوع را اثبات کرده است.

وی افزود: نه جمهوریخواه و نه دموکرات در خصوص ایران و قضیه برجام با هم تفاوتی ندارند و سکوت رئیس جمهور آمریکا و وتو نکردن مصوبه تحریم ها حاکی از رضایت وی از این مصوبه و بی ثباتی آمریکا در خصوص قضیه برجام است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد : مهمترین راه مقابله با این قضیه بی اعتمادی آمریکا تقویت نیروی های داخلی، تحقق اقتصادی مقاومتی در تمام حوزه ها و تقویت روحیه مقاومت در داخل کشور است. خطیب نماز جمعه دهدشت به سالروز شهادت شهید دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت : شروع انقلاب از بستر حوزه و دانشگاه شکل گرفت و پیروزی انقلاب و تداوم آن نیز مرهون وحدت حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام حسینی حوزه و دانشگاه را به مانند دو بال برای پیشرفت و توسعه کشور دانست و افزود : دشمن با حیله گری سعی دارد که به بهانه های مختلف بین حوزه و دانشگاه تفرقه و جدایی بیاندازد و باید هم حوزویان وهم دانشگاهیان هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند .

وی همچنین فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و موسس فقه جعفری امام جعفر صادق (ع) را به مسلمین جهان و شعیان عالم تبریگ گفت.

حجت الاسلام حسینی گفت: آثار و برکات بعثت نبی مکرم اسلام برای جوامع بشری بی شمار است و عزت، افتخار و انسانیت همه ی جامع بشری مرهون و دست آورد رسالت آن حضرت است.

امام جمعه دهدشت تحقق و ایجاد قوانین خاص تمدن بشری را مدیون رسالت تمام پیامبران و ادیان الهی به ویژه پیامبر و دین اسلام دانست و افزود : تا قبل از ظهور اسلام قانون بربریت بر شبه جزیره عربستان حاکم بود که زنده بگور کردن دختران و جنگ های چندین ساله و پرستش بت های سنگی و چوبی و قربانی کردن انسان ها برای تقرب به این بت ها مهمترین ویژگی های اعراب جاهلی بود .

وی گفت : با بعثت پیامبر اسلام و تحقق دین اسلام قوانین متمدن از جمله دین توحیدی و یگانه پرستی، قوانین خاص ازدواج و تشکیل خانواده جایگزین قوانین جاهلی شد و بستر پیشرفت فرهنگ را برای عرب جاهلی فراهم کرد .

۱۳۹۵/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...