نسخه چاپی

حضرت محمد (ص) سرسلسله همه انبیاء الهی (ع)

امام جمعه كرمانشاه از حضرت محمد (ص) به عنوان سرسلسله همه انبیاء الهی (ع) نام برد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفده ربیع الاول حضرت محمد (ص) سرسلسله همه انبیاء الهی (ع)سالروز ولادت با سعادت حضرت محمدالمصطفی (ص)، ایشان را پیامبر اخلاق، محبت، شجاعت، و کیاست توصیف کرد و گفت: خدای متعال هر آنچه را که تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان در گذر زندگی و زمان است، در قالب قرآن کریم بر حضرت محمد (ص) قرائت و نازل کرد و مسئولیت بزرگ و سنگین پیامبری در طول تاریخ با ایشان ختم شد.

آیت الله مصطفی علماء با اشاره به اینکه دین اسلام یعنی در برابر فرامین الهی تسلیم باشیم تصریح کرد؛ رمز موفقیت انسان در زندگی عجین شدن فعالیت ها با تقواست.

خطیب جمعه کرمانشاه در آستانه 27 آذرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: امام خمینی (ره) وحدت حوزه و دانشگاه را تضمین کننده سعادت و مدیریت اسلامی جامعه دانستند و بارها بر این مهم تاکید داشتند که خروجی دانشگاه ها باید افراد تحصیل کرده با تفکر اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه سپس با اشاره به سخنان حکیمانه و روشنگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مواجهه کشور با مسائل مختلف و یا خطرهایی که آن را تهدید می کند ازجمله مسئله مهم نفوذ تصریح کرد؛ دانشگاه ها یکی از جاهایی است که دشمنان برای منحرف کردن آن و جامعه از مسیر انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده اند.

آیت الله علماء در پایان با تقبیح برخی برنامه ها و اقدامات اخیر تعدادی از دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه مبنی بر اهانتشان به مقدسات اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی گفت: مسئولان فرهنگی این دانشگاه در یک ماه گذشته با هزینه بیت المال کسانی را دعوت کردند که صحبت ها و رفتارشان با آرمان های امام و شهداء منافات داشته است، بنابراین مسببین آن باید از مقام و جایگاهشان عزل شوند.

۱۳۹۵/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...