نسخه چاپی

بروجردی: هشدار به انگلیس داده بودیم

رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینكه هشدارهای لازم به انگلیس برای كاهش روابط را داده بودیم، گفت: تنظیم طرحی در جهت كاهش روابط با انگلیس در راستای وظایف نمایندگانی وكلای ملت است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین طرحی از سوی نمایندگان برای کاهش روابط با انگلیس گفت: پیش از این هشدارهای لازم به سران انگلیس برای برخورد مناسب با ایران را داده بودیم.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز پیش از این اختیار خود استفاده کرده بود و روابط بین ایران و انگلیس را به سطح کاردار تنزل داده بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تنظیم طرحی در جهت کاهش روابط با انگلیس در راستای وظایف نمایندگانی وکلای ملت است.

به گزارش تسنیم، پس از اظهارات مداخله‌جویانه ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس در شورای همکاری خلیج فارس در مورد جمهوری اسلامی ایران که گفته بود: «کشورش آماده است با کشورهای عضو شورا برای عقب راندن آنچه به ادعای وی اقدامات تهاجمی ایران در منطقه است، همکاری کند»، جمعی از نمایندگان مجلس در 21 آذر با تدوین طرحی که تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شده است، با استناد به اصل یکصد و پنجاه و دوم قانون اساسی خواستار کاهش روابط دیپلماتیک با انگلیس شدند.

۱۳۹۵/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...