نسخه چاپی

نباید تحت هیچ شرایطی به آمریكا اعتماد كرد

آیت الله ناصری خاطرنشان كرد: باید مسئولان اقدامی عملی در رابطه با بدعهدی‌های آمریكا و به ویژه در نقض برجام انجام دهند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت الله ناصری گفت : برنامه‌ریزی برای اقدام عملی در برابر نقض برجام از سوی آمریکا مهمترین رسالت مسئولان در این مورد است.

آیت الله محمدرضا ناصری گفت : مقام معظم رهبری از ابتدا فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و بر پیمان‌ها و عهدهایی که می بندد وفادار نیست.‌

امام جمعه یزد اشاره کرد : این که امروز بدعهدی‌های آمریکا را شاهد هستیم نشان دهنده خوی استکباری آنهاست و همیشه هم همین خوی ظلم و استکبار در وجود آنها بوده است.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: باید مسئولان اقدامی عملی در رابطه با بدعهدی‌های آمریکا و به ویژه در نقض برجام انجام دهند.

خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله برجام، بدعهدی‌های آمریکا را قبیح خواند و اظهار داشت: بدعهدی‌‌ها و تخلف‌های آمریکا در مسئله برجام از ابتدا نیز مشهود بود و امام خمینی (ره) و رهبری نیز بارها در این مورد تذکر دادند.

وی تصریح کرد: رهبری بر این موضوع تاکید داشتند که ارتباط با آمریکا مانند رابطه گرگ و میش است زیرا آمریکا خلق و خوی گرگ صفتی دارد و همواره باید مراقب آن بود.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: هرگز نباید در مقابل اینها سستی و کندی نشان دهیم زیرا این گرگ‌ها ملت‌های مسلمان را خفه خواهند کرد.

وی ادامه داد: حتی رهبری فرمودند که هر وقت ایران به آمریکا اعتماد کرد، موفق نشد اما هرگاه به آمریکا اعتماد نکرد، توانست امور خود را به درستی به پیش ببرد.

۱۳۹۵/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...