نسخه چاپی

حسینی: شكست شاگردان برانكو عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تلاش كردیم پرسپولیس را كنترل كنیم و نتیجه بازی كاملا عادلانه بود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، مجتبی حسینی اظهار داشت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم هر دو تیم سعی کردند فوتبال سطح بالا را به نمایش بگذارند. برنامه داشتیم و تلاش کردیم پرسپولیس را کنترل کنیم.می‌دانستیم روی ضربات ایستگاهی تیم خطرناکی است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که پرسپولیس وقتی در موقعیت دفاع قرار می‌گیرد سخت است که از آن عبور کنیم. روی ضد حملات کار کردیم. می‌دانستیم باید بازی را از لوزی‌های وسط زمین در بیاوریم. بازیکنان ما با تمام وجودشان خواسته‌های ما را در زمین اجرا کردند. البته بخشی از برنامه‌هایمان به خوبی اجرا نشد.

سرمربی ذوب آهن در مورد آمار و ارقام و اولین باخت پرسپولیس گفت: من کاری به آمار ندارم می‌خواهیم تیم مان یک فوتبال روز و خوب بازی کند.دنبال رکورد شکنی و رکورد زدن نیستیم. باشگاه حمایت می‌کند و بازیکنان هم زحمت می‌کشد و این برد خوب را به مجموعه بزرگ ذوب آهن و هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

حسینی در مورد شکست دادن سرمربی اسبق تیم ملی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و شرایط به نفع ما چرخید. نتیجه عادلانه بود. عدالت فوتبال این است که خوب بازی کنید و برنده شوید. گل صحیح ما در نیمه اول مردود شد. ما روی این توپ ها کار کرده‌ بودیم و هدف گذاری کرده بودیم که از آفساید فرار کنیم و یک بار هم از تله آفساید فرار کردیم ولی آن گل مردود شد گلی که می‌توانست روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

سرمربی ذوب آهن در مورد سقف آرزوهایش گفت: تیم های اول و دوم لیگ باختند و لیگ گرم شد و سقف آرزوی من لذت بردن از فوتبال است.

وی در مورد جو سکوها گفت: هواداران دو تیم تیم‌های محبوب‌شان را تشویق کردند و بازیکنان ما با قلبشان بازی کردند. پرسپولیس تیم کاملی است که 6 ملی پوش دارد. تیم ملی که سرمربی اش به لژیونرها بها می‌دهد به بازیکنان پرسپولیس هم توجه می‌کند.

۱۳۹۵/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...