نسخه چاپی

لاریجانی راهی تهران شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان سفر سه روزه خود به استان گلستان لحظاتی پیش گرگان را به مقصد تهران ترك كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از روز چهارشنبه 24 آذرماه جاری به منظور شرکت در نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان وارد این استان شد و در جلسات شورای اداری شهرهای مختلف گلستان حضور یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سخنرانی در اجلاسیه شهدا در جلسات شورای اداری شهرستان‎های بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان شرکت کرد و در جریان مهمترین مسائل استانی و مشکلات بخشی قرار گرفت.

رئیس قوه مقننه در طول این سفر با آیت‎الله نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در گلستان و آیت‎الله میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان دیدار کرده سپس در جمع فعالان بخش کشاورزی، دامداری و صیادی شهرستان کردکوی حاضر شد و در جمع آنها سخنرانی کرد.

لاریجانی همچنین در جشن وحدت گنبدکاووس شرکت کرد و در جلسات شورای اداری علی‎آبادکتول و کلاله حضور یافت پایان بخش این سفر سه روزه، نشست صمیمانه با فعالان اقتصادی استان در کلاله و حضور در جلسه شورای اداری استان گلستان بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر استانی خود به گلستان هیچ قولی به مردم این دیار نداد و این کلیدواژه را در اکثر برنامه‎های خود تکرار کرد، گرچه وی مصمم بود که باید مسائل و مشکلات استان گلستان با جدیت پیگیری کرد.

لاریجانی در طول این سفر در سخنرانی‌ها و در پاسخ به دغدغه مسئولان استان گلستان پیرامون توازن عادلانه و عدالت‎محور تاکید کرد و گفت که حرکت در این مسیر محور قرار داده شده است.

پایان سفر سه روزه رئیس قوه مقننه به استان گلستان، مسئولان و مردمان این خطه شمالی را یکبار دیگر امیدوار کرده است تا در سایه حضور مقامات عالیرتبه و لمس مشکلات توسط پایتخت‎نشینان، شاهد اتفاقات نیکویی برای مردم باشیم.

۱۳۹۵/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...