نسخه چاپی

هافبك كره‌ای پرسپولیس نیامده مصدوم شد!

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد كه یك بازیكن دیگر به جمع مصدومان این تیم اضافه شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه آماده سازي خود براي ديدار هفته‌ هشتم ليگ مقابل نفت تهران از ساعت 10:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشي فر تمرين كرد.


* تمرين امروز بيشتر به اجراي دستورات تاكتيكي ژوزه در بخش‌هاي مختلف مربوط مي‌شد.


*در بخشي از تمرين كئون هافبك كره اي پرسپوليس در برخورد با يكي از بازيكنان از ناحيه مچ پا مصدوم شد و آنقدر شدت آسيب ديدگي‌‌اش زياد بود كه روي دوش پزشكان تيم به رختكن رفت. اين بازيكن كه در پست هافبك دفاعي بازي مي‌كند، پس از مصدوميت روبرتو سوسا ديگر هافبك دفاعي پرسپوليس خريداري شده بود و حال آسيب ديدگي‌ او مي‌تواند بار ديگر پرسپوليس را در اين پست دچار مشكل كند. بنا به اعلام سايت باشگاه پرسپوليس اين بازيكن حداقل به مدت يك ماه از ميادين دور خواهد بود.


** مهرداد پولادي كه در اردوي تيم ملي مصدوم شد و به ايران برگشت با حضور در كلينيك باشگاه روند درمان پاي خود را آغاز كرد. امير حسين فشنگچي هم با حضور در كلينيك زير نظر پزشكان باشگاه به مداواي پاي خود پرداخت. هر دو بازيكن حداقل يك ماه از ميادين دور خواهند بود.


** حميدرضا علي عسگر كه پنجشنبه از سوي ژوزه كنار گذاشته شده بود پس از صحبت با رويانيان به تيم بازگشت در تمرين حاضر شد، اما با بازيكنان بازي نكرد. قرار است كميته‌ انضباطي باشگاه فردا راي خود را درباره اين بازيكن اعلام كند.


** پرسپوليس روز دوشنبه بازي تداركاتي دوم خود در تعطيلي‌هاي ليگ را برگزار مي‌كند اما هنوز حريفش در اين بازي مشخص نشده است.

۱۳۹۱/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...