نسخه چاپی

تلاش آقای گل برای پرسپولیسی شدن

محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی با به ثمر رساندن 2 گل مقابل سپیدرود رشت و 12 گله شدن با قدرت صدرنشین نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته اول شد.

به گزارش نما به نقل از تابناک، محمد عباس‌زاده درباره آقای گلی‌اش در نیم فصل گفت: در زمان حضورم در نساجی به هواداران قائمشهر قول داده بودم که آقای گل شوم و تمام تلاشم را برای رسیدن به جایگاه خواهم کرد. در حال حاضر هم با 12 گلی که تا به اینجای کار برای تیمم به ثمر رسانده‌ام این موضوع را ثابت کرده‌ام. ابتدای فصل در مصاحبه‌هایم اعلام کرده بودم که می‌خواهم رکورد خودم در آقای گلی رقابت‌های لیگ دسته اول را خودم بشکنم و قطعا هم همین‌کار را خواهم کرد.

مهاجم نساجی که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد و تمام تلاشش را برای بازگشت به این تیم به کار می‌بندد در این خصوص گفت: تمام توانم را در رقابت‌های لیگ دسته اول به کار بستم تا به چشم پرسپولیسی‌ها بیایم و بار دیگر در تیم محبوبم توپ بزنم و منتظر دیدگاه آنها درباره خودم خواهم ماند. در نساجی بزرگ شدم و با این تیم به پرسپولیس رسیدم اگرچه پرسپولیس را دوست داشته و دارم. هر بازیکن قطعا به پیشرفت و رشد فکر می‌کند من هم همین‌طور؛ نساجی مثل خانواده‌ام است و با ازدواج هرگز از خانواده‌ جدا نمی‌شوی و خانواده‌ات همیشه برای تو عزیز و محترم خواهد بود اگرچه با ازدواج پیشرفت می‌کنی و به زندگی جدیدی خواهی رسید.

۱۳۹۵/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...