نسخه چاپی

نگرانی مراكشی‌ها از لغو بازی با تیم ملی فوتبال ایران

یك منبع آگاه در فدراسیون فوتبال مراكش اعلام كرد كه فدراسیون این كشور و ایران توافقی برای لغو بازی تداركاتی در امارات نداشته‌اند.

به گزارش نما به نقل از مهر، طی روزهای گذشته خبر لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایران با مراکش در اردوی امارات که قرار بود روز ششم ژانویه برگزار شود، در رسانه های ایرانی منتشر شد و حتی سایت فیفا هم این بازی را از تقویم خود حذف کرد.

این در حالی است که رسانه کشورهای مراکش از لغو این بازی اظهار بی اطلاعی کرده و صرفا به بازنشر اخبار رسانه های ایران پرداخته اند. در این میان سایت «هس پرس» به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که فدراسیون مغرب و ایران توافقی برای لغو این بازی نداشته اند.

این سایت نوشت: «پس از آنکه رسانه‌های ایرانی از امکان برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی این کشور در ارمنستان خبر دادند، خطر لغو دیدار دوستانه میان ایران و مغرب که قرار است در ششم ژانویه در امارات برگزار شود، وجود دارد. پیشتر فدراسیون های فوتبال ایران و امارات برای برگزاری دیدار دوستانه میان تیم های ملی دو کشور به توافق رسیده بودند.

در همین ارتباط، یک منبع آگاه اعلام کرد که فدراسیون های ایران و مغرب به هیچ توافقی در خصوص لغو بازی دوستانه دست نیافته اند.»

۱۳۹۵/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...