نسخه چاپی

پیام رزمایش «شهدای مدافع حرم» به دشمنان

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: رزمایش «شهدای مدافع حرم» برای حفظ و تقویت آمادگی رزمی گردان‌های بسیج است و برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها انسجام بسیجیان را افزایش خواهد داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار رضا ترابی با اشاره به برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم توسط گردان‌های الی بیت‌المقدس، اظهار کرد: به‌ پاس احترام به شهدای مدافع حرم اهل‌ بیت(ع) بزرگ‌ترین رزمایش شهدای مدافع حرم در این منطقه برگزار شده و پیام و هدف این نمایش اقتدار اقشار مختلف بسیج به قدرت‌های مستکبر و بالا بردن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیجی برای حفاظت از این مرزوبوم و نیز رساندن پیام صلح و دوستی و امنیت پایدار برای دوستان است.

او ادامه داد: امروز تمام دنیا نظاره‌گر بخشی از توان دفاعی سپاه اسلام است که در سوریه و یمن به نمایش گذاشته شده است. فرهنگ بسیج و بسیجی از چارچوب‌های منطقه خارج شده و حرکت انقلاب جهانی برای پیروزی قاطع بر دشمنان تا دندان‌مسلح را آغاز کرده‌اند. این رزمایش را حفظ و تقویت آمادگی رزمی گردان‌های بسیج است و برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها انسجام بسیجیان را افزایش خواهد داد.

سردار ترابی گفت: هرگونه چشم‌داشت و اقدام نظامی دشمن توسط گردان‌های الی بیت‌المقدس خنثی و متلاشی خواهد شد و اگر دشمنان چنین قصدی داشته باشند پیش از آن‌که حرکتی انجام دهند در موقعیتی که فکرش را نمی‌کنند ضربه محکمی خواهند خورد.

۱۳۹۵/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...