نسخه چاپی

قطع روابط دیپلماتیك با كانادا ضرری برای كشورمان ندارد

عکس خبري -قطع روابط ديپلماتيک با کانادا ضرري براي کشورمان ندارد

دبیر‌كل جامعه اسلامی مهندسین گفت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی از نظر سیاسی و اقتصادی در بهترین وضعیت خود قرار دارد از این رو قطع روابط دیپلماتیك با كانادا هیچگونه ضرری برای كشورمان را در پی‌نخواهد داشت.

به گزارش نما، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره اقدام یک سویه کانادا در قطع روابط خود با جمهوری اسلامی ایران، گفت: بدون‌شک برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران با حضور بیش از 120 کشور جهان دستاوردهای عظیمی را برای کشورمان در پی داشت؛ از این رو قطع روابط برخی از کشورهای تحت سلطه و سیطره رژیم اسرائیل همچون کانادا بعد از برگزاری باشکوه این اجلاس از سوی ایران امری طبیعی به نظر می‌رسید.

وی افزود: کانادا در طی سالیان گذشته به عنوان یکی از کشورهای حافظ منافع رژیم غاصب صهیونیستی مطرح بوده است، از این رو تعطیلی سفارتخانه این کشور در تهران به طور حتم تحت فشار مقامات این رژیم صورت گرفته است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه روابط میان ایران و کانادا هیچگاه شکلی گسترده نداشته است تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به حمد خدا در شرایط فعلی از نظر سیاسی و اقتصادی در بهترین وضعیت خود قرار دارد از این رو قطع روابط دیپلماتیک میان کشورمان و کانادا هیچگونه ضرری را نصیب کشورمان نخواهد کرد.

۱۳۹۱/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...