نسخه چاپی

هاشمی: حق نداریم درون كشور بر آتش تفرقه بدمیم

وزیر بهداشت با انتشار متنی در كانال تلگرام خود نوشت:وقتی رهبری، جهان اسلام را به وحدت دعوت می كنند ما حق نداریم درون كشور بر آتش تفرقه بدمیم. امیدوارم اگر تا امروز آنگونه كه باید نبوده ایم، از این پس در مسیر وحدت حركت كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دکتر حسن هاشمی ، وزیر بهداشت، نوشت:

امروز در دیدار رهبری با مسئولان کشور و جمعی از مهمانان خارجی و قشرهای مختلف مردم حضور داشتم؛ بنا بر اقتضای این ایام و مسائل جهان و منطقه، سخنان ایشان پیرامون نقش وحدت در جوامع بشری و خصوصا کشورهای اسلامی بود. از جمله فرمودند: امروز دو اراده در منطقه، در تعارض با یکدیگر قرار گرفته است، «اراده وحدت» و «اراده تفرقه» و در این اوضاع حساس، تکیه بر قرآن و تعالیم الهی پیامبر اعظم(ص)، به‌عنوان داروی وحدت‌بخش، راه حل محنت‌های دنیای اسلام است.

ای کاش همه ما این نکته ها و نصایح را نه در سخن، که در عمل، سرلوحه رفتار خویش قرار دهیم. آرزوی قلبی من این است که بیش از آن که جسم مسئولان کشور در کنار هم باشد، قلب های شان با هم یکی شود و چون «یَدِ واحد» برای رفع مشکلات کشور و رونق معیشت و زندگی مردم اقدام کنند.

امروز با توجه به دشمنی‌ها و مشکلاتی که پیش روی کشور است، تلاش واقعی و قلبی برای وحدت و تقویت رابطه و اعتماد مردم و دولت، مهم‌ترین ضرورت جامعه است و ای‌کاش در شرایط سختی که بدخواهان در منطقه طراحی کرده‌اند، خودمان با فرصت‌ها و ظرفیت‌های خودمان دشمنی نکنیم.

این مقوله چپ و راست هم نمی‌شناسد؛ در هنگامه‌ای که تفرقه بینداز و حکومت کن در دستور کار دشمنان است، هر که آب به آسیاب آنها بریزد، خلاف خواسته رهبری و مصالح نظام عمل کرده و راهش را از راه امام بزرگوار جدا ساخته است. طبیعی است مردم هم رعایت این موارد را بیش از همه از مسئولان ارشد کشور، رسانه‌های عمومی، تریبون‌ها، خطبا و به ویژه آنان که خود را شیفته رهبری می‌خوانند و همچنین دستگاه‌های منتسب به ایشان، انتظار دارند؛ وقتی رهبری، جهان اسلام را به وحدت دعوت می کنند ما حق نداریم درون کشور بر آتش تفرقه بدمیم. امیدوارم اگر تا امروز آنگونه که باید نبوده‌ایم، از این پس در مسیر وحدت حرکت کنیم.

من نیز میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت، پیامبر رحمت، محمد مصطفی(ص) و ولادت با سعادت امام جعفر صادق(ع) را خدمت هموطنان عزیز تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم ملت بزرگ و شریف ایران در سایه تعالیم الهی و وحدت و همدلی خادمانش، گام‌هایی بلند در مسیر پیشرفت، تعالی، سربلندی و رفاه اجتماعی و اقتصادی بردارد.

۱۳۹۵/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...