نسخه چاپی

حادثه برای تانكر حامل بنزین در بزرگراه چمران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینكه شب گذشته یك تانكر بنزین به یك‌باره از كشنده جدا شد، گفت: تانكر واژگون نشده و نشتی بنزین اتفاق نیافتاده بود.

به گزارش نما به نقل از آنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه شب گذشته یک تانکر بنزین به یک‌باره از کشنده جدا شد، گفت: تانکر واژگون نشده و نشتی بنزین اتفاق نیافتاده بود.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه ساعت23:27 حادثه جدا شدن کشنده تانکر بنزین در مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران نرسیده به بزرگراه یادگار امام به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد، اظهار کرد: نیروهای 5 ایستگاه به همراه 2 دستگاه تانکر آب، فوماتیک و 2 دستگاه خودروی کف به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کشنده تانکر 31 هزار لیتری بنزین در هنگام حرکت به دلیل نامشخص به یک‌باره جدا شده بود، افزود: خوشبختانه تانکر واژگون نشده و نشتی بنزین اتفاق نیافتاده بود، اما با توجه به اینکه تانکر در وسط بزرگراه قرار داشت با کمک عوامل پلیس راهور محل حادثه ایمن سازی و با کف و آب شست‌وشو شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: با هماهنگی که با شرکت نفت صورت گرفت یک دستگاه تانکر جدید به محل اعزام و بنزین تانکر آسیب دیده به تانکر جدید منتقل شد.

وی تاکید کرد: تانکر حادثه دیده با کمک جرثقیل به محل امن فرستاده شد و خوشبختانه در این حادثه به راننده آسیب نرسید.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی با ایمن سازی کامل محل، عملیات در ساعت 03:48 به پایان رسید.

۱۳۹۵/۹/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...