نسخه چاپی

نقدی:سالهاست كه با كانادا رابطه نداریم

رییس سازمان بسیج مستضعفین، تاثیر قطع رابطه كشورهایی نظیر كانادا با ایران را مثبت ارزیابی كرد و گفت: اقدام دشمنان علیه جمهوری اسلامی نشان موفقیت ما است و مستضعفین عالم و مردم دنیا را به ما نزدیك‌تر می‌كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدي در جشنواره مالك اشتر كه به منظور تقدير از مسئولان و فرماندهان موفق بسيج برگزار شده بود، در واكنش به تصميم كانادا براي قطع رابطه با ايران اظهار كرد: مستعمره كانادا كه حاكمش را پيرزن انگليسي عزل و نصب مي‌كند، سال‌هاي طولاني است كه ارتباطي با ايران نداشته است.

وي با بيان اينكه "در اوج دوران زورآزمايي استكبار با ايران اسلامي و برخلاف تطميع و تهديد استكبار، اجتماع عظيم و با ابهت جنبش عدم تعهد با حضور تمامي دولت‌هاي عضو برگزار شد"، افزود: در حالي كه هيچ فردي در هيچ‌يك از اجلاس‌هاي بين‌المللي همچون نشست سازمان ملل به سران استكبار توجهي نمي‌كند، تمامي رهبران دنيا بدون رعايت ضوابط و مقررات ديپلماتيك، تمام‌قد مقابل رهبر عزيزمان ايستادند.

نقدي همچنين، به تقدير سران كشورها از بيانات مقام معظم رهبري در اين اجلاس اشاره كرد و گفت: استكبار جهاني و دولت‌هاي غربي در پي شكست سنگين و در هم فرو ريختن هيمنه سياسي آنها با برگزاري جلسات متعدد و توطئه‌هاي گوناگون، در پي جبران اين شكست هستند ولي اگر تمام كشورهاي غربي هم روابطشان را با ايران اسلامي قطع كنند شكست بزرگشان از برگزاري با شكوه اجلاس جنبش عدم تعهد جبران نمي‌شود.

رييس سازمان بسيج مستضعفين، اقدام اخير كانادا براي قطع رابطه با ايران را موجب شناخت بهتر ايران اسلامي در افكار عمومي دانست و اظهار كرد: هرچه آنها عليه جمهوري اسلامي شعار دهند ملت‌ها به خاطر انتقام از استكبار به سوي ما مي‌آيند و جذب كشورمان مي‌شوند. اين غرب است كه به ما نيازمند است و ما به آنها نياز نداريم و امروز ايران اسلامي بدون اتكا به غرب، مقتدرتر و پيشرفته‌تر از هر روز است.

وي، رييس‌جمهور و سران آمريكا را منفورترين افراد دانست و گفت: برخلاف محبوبيت دولتمردان كشورمان، مردم در هر كشوري كه پاي رييس‌جمهور و نماينده آمريكا به آن مي‌رسد، با تعطيلي كسب و كار خويش با لنگه كفش و پرتاب گوجه و تخم مرغ به استقبال آنها مي‌روند.

نقدي در ادامه صحبتهاي خود، با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفدهم شهريور اظهار كرد: عظمت، اقتدار و پيروزي خود را مديون خون امام و شهيدان هستيم و بركت ايثار و مجاهدت‌هاي آنها تمام تلاش‌ها و توطئه‌هاي دشمن را خنثي كرده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در بخش ديگري از صحبتهاي خود خاطرنشان كرد: ميليون‌ها بسيجي در سراسر كشور در حوزه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي، دفاعي، خدمت‌رساني، ورزشي و ... فعاليت مي‌كنند و عشق و شور و ايمان راسخ آنها به شهيدان موجب پيروزي ما شده است.

وي همچنين، به برپايي اردوهاي جهادي در كشور اشاره كرد و افزود: اردوي جهادي دانشجويان در روستاها موجب شادي و خوشحالي روستائيان شده است و حضور صدها هزار بسيجي در عرصه سازندگي و حضور مقتدرانه بسيجيان در رزمايش‌هاي گوناگون بيشتر از حد انتظار است.

نقدي در پايان تاكيد كرد: 33 سال است كه شجاعانه در مقابل استكبار ايستاده‌ايم و همگان بدانند اگر صد سال ديگر هم توطئه‌هاي دشمن ادامه يابد، ما هيچگاه ولي امر خود را تنها نخواهيم گذاشت.

بر اساس اين گزارش، در جشنواره مالك اشتر از مسئولان و فرماندهان موفق بسيج در پايگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحي، معاونت‌ها و اقشار تخصصي بسيج توسط سردار نقدي، سردار فضلي و حجت‌الاسلام تويسركاني ـ مسئول حوزه نمايندگي ولي‌فقيه در سازمان بسيج مستضعفين ـ تقدير شد.

۱۳۹۱/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...