نسخه چاپی

دولت انگلیس فقط از ثروتمندان حمایت می كند

لی جاسپر دولت انگلیس به جای حمایت از قشرهای آسیب پذیر از ثروتمندان حمایت می كند.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی پرس.تی.وی نوشت: لی جاسپر مشاور شهردار سابق لندن تاکید کرد دولت انگلیس به جای حمایت از قشرهای آسیب پذیر از ثروتمندان حمایت می کند.

جاسپر درباره افزایش بی خانمانی در میان کودکان در انگلیس گفت متاسفانه دولت انگلیس در محاسبات خود به مسائلی که به نفعش نیست، بی توجهی می کند و یکی از این مسائل که به آن توجه زیادی نمی شود، وضع فقر و بی خانمانی در انگلیس به ویژه در میان کودکان است. در واقع دولت انگلیس به نفع خود نمی بیند که بخواهد از قشرهای آسیب پذیر جامعه حمایت کند. متاسفانه دولت انگلیس به جای حمایت از قشرهای آسیب پذیر از شرکت ها و سرمایه داران بزرگ که بخش اعظمی از ثروت و سرمایه کشور را در کنترل خود دارند، حمایت می کند و برای آنها معافیت های مالیاتی قائل است. دولت به جای اینکه مالیات این شرکت ها و ثروتمندان را افزایش دهد، از خدمات رفاهی کسانی کم می کند که جزء قشرهای آسیب پذیر و نیازمند به کمک های دولت هستند.

وی افزود با توجه به حمایت هایی که دولت از شرکت های ساختمان سازی و ملاکان به عمل می آورد، آنها مرتب قیمت مسکن و اجاره بها را بالا می برند به طوری که قشرهای ضعیف دیگر توان تهیه مسکن و اجاره آن را ندارند. در واقع در انگلیس تهیه مسکن دیگر از توان قشرهای فقیر خارج است.

۱۳۹۵/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...