نسخه چاپی

دزد چاقوكش آرایشگاههای زنانه به دام پلیس افتاد

به گزارش نما - ایران نوشت:تبهکار سابقه‌دار که شبانه با ورود به آرایشگاه‌های زنانه تهران دست به سرقت‌های وحشیانه می‌زد با ردیابی‌های مأموران پلیس دستگیر شد.


این سارق که همیشه چاقو و اسپری اشک‌آوری همراه داشت در ساعات خلوت شبانه به آرایشگاه‌ها هجوم می‌برد و پس از ضرب و شتم زنان و دختران دست به سرقت از آنها می‌زد و بعد هم پا به فرار می‌گذاشت.
پس از هجوم سارق مسلح به یک آرایشگاه در خیابان سبلان شمالی که ساعت ده ونیم شب اتفاق افتاد ماجرا به کلانتری 106 نامجو اطلاع داده شد. پس از تشکیل پرونده با موضوع «سرقت به عنف» و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 33 تهران کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تحقیق در این باره پرداختند و صاحب آرایشگاه زنانه به کارآگاهان گفت: داخل آرایشگاه بودم. به دلیل نداشتن مشتری قصد تعطیلی آرایشگاه را داشتم که ناگهان یک مرد جوان حدوداً 35 ساله، بلند قد و تنومند با چاقو داخل آرایشگاه شد و با تهدید گفت: هر چه پول داری بده. بعد هم کیف دستی‌ام که حاوی پول نقد، عابربانک و گوشی تلفن همراهم بود، کشید. پس از سرقت کیف دستی به سرعت بیرون رفت و با یک دستگاه موتورسیکلت از محل دور شد.همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده سرقت در خیابان سبلان شمالی، شکایت‌های مشابه دیگری به پلیس آگاهی ارجاع شد که در تمامی آنها فردی تنومند با تهدید چاقو و افشانه وارد آرایشگاه‌های زنانه شده و حتی در چندین نوبت با ضرب و شتم خانم‌های حاضر در داخل آرایشگاه‌های زنانه اقدام به سرقت طلا و جواهرات، پول نقد و گوشی‌های تلفن همراه زنان کرده بود.
یکی دیگر از شاکی‌ها به کارآگاهان گفت: یک روز عصر داخل آرایشگاه زنانه بودم که ناگهان مرد جوانی با چاقو و افشانه وارد شد و با تهدید و فریاد، زنجیر و پلاک طلا، گوشی تلفن همراه و کیف حاوی مبلغ 600 هزار تومان پول نقدم را دزدید و در حالی که قصد کمک خواستن از اهالی را داشتم اقدام به پاشیدن افشانه به صورت و دهانم کرد و با یک دستگاه موتورسیکلت فرار کرد.
زن جوان دیگری نیز به کارآگاهان گفت: به همراه دو نفر از دوستانم داخل آرایشگاه زنانه در خیابان مهرآور بودیم که ناگهان یک مرد قوی هیکل وارد آرایشگاه شد و با تهدید چاقو ضمن پاشیدن افشانه به صورت ما اقدام به سرقت طلا و جواهرات همراهمان شامل گردنبند، النگو و همچنین گوشی‌های تلفن همراه من و دوستانم کرد.
همزمان با ردیابی‌های پلیسی طرح جداگانه‌ای هم برای دستگیری فروشندگان اموال مسروقه در محدوده منطقه شوش تهران از سوی پلیس آگاهی تهران به مرحله اجرا گذاشته شد که با دستگیری یک نفر از این افراد، تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و توقیف شد.
در ادامه کارآگاهان پی بردند گوشی‌ها متعلق به خانم‌هایی است که پرونده سرقت به عنف از آنها در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است.
با انتقال فروشنده گوشی‌های تلفن همراه به اداره آگاهی، وی اعترف کرد گوشی‌های مسروقه را از یک مجرم سابقه‌دار به نام «امین» خریده است.
پس از بررسی سوابق وی مشخص شد امین 32 ساله به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار بارها به اتهام ایراد صدمه بدنی، سرقت به عنف، نگهداری غیرمجاز سلاح، تخریب و... دستگیر و روانه زندان شده است.با شناسایی تصویر امین از سوی تمامی شاکی‌ها دستگیری این سارق در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. سرانجام پس از شناسایی دقیق مخفیگاه امین در حوالی میدان خراسان، عملیات دستگیری‌اش کلید خورد. متهم با اطلاع از حضور کارآگاهان قصد داشت از طریق مسیری که برای فرار خود پیش‌بینی کرده بود از طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی متواری شود که کارآگاهان، تبهکار چاقوکش را به دام انداختند.
امین که اعتیاد شدیدی به مصرف ماده مخدر شیشه دارد، پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ به چندین فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از تمامی مالباختگان درخواست می‌شود برای شناسایی متهم پرونده و طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان سهروردی شمالی- خیابان خرمشهر- میدان نیلوفر مراجعه کنند.

۱۳۹۵/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...