نسخه چاپی

حاجی دلیگانی، در گفتگو با نما:

دولت با پول ایران به دنبال احیاء شركت‎‌ها ورشكسته كره‌ای است

عکس خبري - دولت با پول ايران به دنبال احياء شرکت‎‌ها ورشکسته کره‌اي است

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان كرد: سوال من از وزیر اقتصاد این است كه چرا علی رغم وجود توانایی ساخت كشتی در كشور بنا است ده فروند كشتی از خارج خریداری شود و دولت به دنبال این است تا شركت‌های ورشكسته آن‌ها را احیا و كارگران آن‌ها را شغل دار كند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با نما ؛ گفت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: سوال من از وزیر اقتصاد این است که چرا علی رغم وجود توانایی ساخت کشتی در کشور بنا است ده فروند کشتی از خارج خریداری شود و دولت به دنبال این است تا شرکت‌های ورشکسته آن‌ها را احیا و کارگران آن‌ها را شغل دار کند در حالی که ایرانی‏های عزیز همچنان بیکار هستند را همچنان بیکار نگاه داریم.
حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم شاهین شهر در خانه ملت در مورد سوال خود از وزیر اقتصاد در گفتگو با خبرنگار نما، گفت: از آنجایی که اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به سران قوا و مسئولان دولت دولت ابلاغ شده است دولت و بخصوص وزیر اقتصاد بر خلاف اقتصاد مقاومتی با وجود توان داخلی در پختن غذا با شرکت اتریشی قرار داد منعقد کرده‏اند تا برای مسافران در قطار‌ها شام نهار تهیه کنند.
وی در مورد سوال دوم خود از وزیر اقتصاد بیان کرد: سوال دیگر من از وزیر اقتصاد این است که چرا برای طراحی معماری اسلامی با شرکت ایتالیایی جهت بزرگ راه شمال قرار داد منعقد کرده ‏است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: سوال سوم من از وزیر اقتصاد این است که چرا علی رغم وجود توانایی ساخت کشتی در کشور بنا است ده فروند کشتی از خارج خریداری شود و دولت به دنبال این است تا شرکت‌های ورشکسته آن‌ها را احیا و کارگران آن‌ها را شغل دار کند در حالی که ایرانی‏های عزیز همچنان بیکار هستند را همچنان بیکار نگاه داریم.
این نماینده مردم بیان داشت: سوال چهارم من از وزیر اقتصاد در مورد این است که علی رغم وجود زیر ساخت و عملیاتی شدن تولید هواپیما و بالگرد باز در نظر داریم این موارد را نیز از خارج وارد کشور کنیم.

وی در خاتمه گفت: این چهار سوال از وزیر را در صحن مطرح کرده‌ام و قطعا در کمیسیون مربوطه نیز مطرح خواهم کرد و ضرورت دارد تا وزیر با حضورش به چهار سوال من از وی پاسخ‎های منطقی و قانونی دهد.

۱۳۹۵/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...