نسخه چاپی

دیگر با ماشین شخصی به فرودگاه نروید !

همانطور كه چندی پیش در خبر ها آمد، تعرفه های پاركینگ خودرو در فرودگاه های كشور تا ۳ برابر افزایش یافته است، به گونه ای كه دیگر پارك خودرو در بسیاری از سفرهای هوایی در فضای پاركینگ فرودگاهی توجیح اقتصادی ندارد.

به گزارش نما به نقل از تابناک، این درحالیست که از سوی دیگر کرایه های بالای تاکسی های ویژه فرودگاه، خصوصا در فرودگاه مهرآباد موجب ناراحتی مسافرین شده است.

اما خوشبختانه با همکاری خوبی که بین تراول استارت و پاکرو تاکسی صورت گرفته، از این پس مسافران می توانند با استفاده از تاکسی های تویوتا کمری هیبرید به فرودگاه رفته و یا از فرودگاه به منزل بازگردند.

موضوع وقتی جالب تر می شود که فهمیدیم هزینه این تاکسی های ویژه از هرجای تهران به فرودگاه مهر آباد و بلعکس به مناسبت جشن یلدا تنها ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. با این شرایط رفتن به فرودگاه با ماشین شخصی جای تامل دارد.

ضمنا تراول استارت هزینه تاکسی از درب منزل تا فرودگاه امام خمینی را هم به طور کامل پرداخت می کند، و به تمامی مسافرین پرواز های خارجی برای خرید پرواز داخلی ۵۰ درصد تخفیف می دهد.

ناگفته نماند کسانی که خواستار استفاده از سرویس تاکسی های پاکرو و تخفیفات ویژه تراول استارت هستند، بایستی بلیط هواپیمای خود را از سایت www.travelstart.ir به صوت آنلاین خریداری کرده باشند.

وب سایت تراول استارت امکانات ویژه ای را برای رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما برای پرواز های داخلی و خارجی ارائه میدهد

۱۳۹۵/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...