نسخه چاپی

درخواست سازمان ملل برای كمك به فلسطین

سازمان ‌ملل كمك 550 میلیون دلاری جامعه جهانی را به فلسطین خواستار شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سازمان ملل خواستار آن شد تا جامعه بین المللی بیش از پانصد میلیون دلار در سال 2017 به فلسطینیان کمک کند.

بر اساس این گزارش، رابرت پایپر، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در سرزمین های فلسطینی با انتشار نامه ای اعلام کرد به منظور کمک به یک میلیون و صد هزار تن از ساکنان باریکه غزه، که از یک دهه پیش در محاصره اسرائیل قرار دارند و همچنین پانصد هزار تن از ساکنان کرانه باختری رود اردن، به مبلغ پانصد و چهل و هفت میلیون دلار کمک مالی نیاز است.

این مقام سازمان ملل تاکید کرد در حالی که مردم غزه به موارد مهمی نیاز دارند، کمک های بشردوستانه جامعه بین الملل جنبه حیاتی دارد.

اعلام فراخوان برای کمک به مردم فلسطین در حالی مطرح می شود که سال 2016، تنها دویست و شصت و هفت میلیون دلار از مجموع پانصد و هفتاد و یک میلیون دلاری که سازمان ملل جمع آوری آن را خواستار شده بود، دریافت گردید.

به گفته پایپر، در کنار کمک های بین المللی، باید نوعی تنش زدایی میان طرف های فلسطینی و همچنین پیشرفت در روند مذاکرات صلح صورت گیرد تا فلسطینیان شاهد بهبود واقعی شرایط زندگی خود باشند.

۱۳۹۵/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...