نسخه چاپی

دولت در پی توجیه فساد مالی صندوق فرهنگیان

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه دولت در پی توجیه فساد مالی صندوق فرهنگیان است، گفت: روحانی به جای كوچك نشان دادن دزدی‌های بزرگ برخورد جدی كند.

به گزارش نما ، فرهاد فلاحتی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: ابعاد کار در زمینه تحقیق و تفحص صندوق فرهنگیان بسیار زیاد است.

وی خاطر نشان کرد: اعضای تیم تحقیق و تفحص باید بانکهای مرتبط با صندوق فرهنگیان، اراضی خریداری شده توسط این صندوق و حقوق های نجومی را به دقت بررسی کنند زیرا برخی از کارکنان این صندوق حقوق های مازاد دریافت می کردند

نماینده مردم قاینات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر برخورد جدی با متخلفان در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: رییس جمهور باید در قبال مردم و جامعه، واقع نگر طرح موضوع کند از این رو موظف است فسادهای مالی با این ابعاد را با مردم در میان گذارد و به جای کوچک نشان دادن این دزدیهای بزرگ با متخلفان برخورد کند.

فلاحتی با اشاره به اینکه تیم فعلی حاضر در بدنه دولت و افراد مسئول در پی توجیه فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان هستند، افزود: روحانی نه تنها نباید با متخلفان همراه شود بلکه باید با متخلفان برخورد جدی کند.

وی اضافه کرد: هرگونه فساد مالی در دولت مذموم و تضییع کننده حقوق مردم است لذا سران کشور باید با پدیده های شومی نظیر فساد مالی و اختلاس برخود جدی کنند. اعتماد مردم به نظام سرمایه ارزشمندی است که با این رویه های غلط دستخوش تغییر می شود واین گناهی نابخشودنی است .

۱۳۹۵/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...