نسخه چاپی

انتقاد آذری از فدراسیون فوتبال

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال در رابطه با راهكارهای آنها برای مقابله با تیم‌های عربستانی گفت: من از این آدم‌ها نتظار معجزه ندارم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: سعید آذری در خصوص جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برای تعیین میزبانی این تیم از الاهلی عربستان گفت: ما تصمیم خودمان را گرفتیم تا در عمان و ورزشگاه سلطان قابوس از الاهلی میزبانی کنیم. از امروز هم با دوستان‌مان در عمان تماس گرفتیم تا هماهنگی‌های لازم را در این خصوص انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه هیئت مدیره برای سفر به عمان برآورد هزینه خواهد کرد تا هزینه‌های میزبانی این تیم در کشور ثالث مشخص شود، افزود: برای میزبانی در کشوری ثالث 6-5 برابر بیشتر از میزبانی در اصفهان باید هزینه کنیم و این ماجرا هزینه زیادی روی دست ما می‌گذارد.

وی درباره اینکه بازی در کشور ثالث از هر نظر به ضرر تیم‌های ایرانی است و چرا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نتوانستند در این زمینه کمکی کنند، اظهار داشت: ما از این آدم‌ها انتظار معجزه نداریم. آنها پول خودمان را بدهند، ما چیزی نمی‌خواهیم. اکنون منتظریم پولی که در این فصل از اسپانسر گرفته شده،‌ حساب شود و سهم باشگاه ذوب‌آهن را پرداخت کنند. از فصل قبل هم هنوز طلبکاریم. این کارها را انجام دهند، نمی‌خواهیم برای ما جلسه بگذارند و راهکار بدهند!

آذری در واکنش به این مسئله که فصل گذشته قرار بود در خصوص بازی با تیم‌های عربستانی مکاتباتی انجام شود تا این فصل میزبانی در کشور ثالث انجام نشود و آیا راهکاری وجود دارد یا نه، گفت: هیچ راهکاری وجود ندارد. این مسئله در گروی یکسری مسائل کلان بوده و به این مسائل گره خورده است. ما هم نمی‌توانیم در این تصمیم‌گیری‌ها تصرفی داشته باشیم، چون موضوع فرافوتبالی است است و ما تخصصی در این خصوص نداریم و اظهار نظری هم نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فیفا مخالف دخالت مسائل سیاسی در فوتبال است و چرا در این زمینه با فیفا نامه‌نگاری نشده است، اظهار داشت: فیفا استقلال کنفدراسیون‌های قاره‌ای خودش را از بین نمی‌برد. چون کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص تصمیم‌گیری کرده، آنها نمی‌خواهند خودشان را در این موضوع دخالت بدهند، مگر اینکه موضوع خیلی حاد شود تا فیفا ورود کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه از وضعیت تیم فوتبال این باشگاه در این فصل چقدر رضایت داشته است، به تسنیم گفت: اگر امروز از «فریزر» تبریز جان سالم به در ببریم، از همه چیز راضی هستیم. مشکل ما این است که در زمستان و در هوای منفی 13 درجه در تبریز بازی می‌گذاریم و در تابستان و هوای بالای 45 درجه در خرمشهر بازی برگزار می‌کنیم. خودمان چیزی بلد نیستیم و بعد از AFC ایراد می‌گیریم و انتظار داریم آنها برای ما چه کاری کنند؟ نباید انتظار بی‌جهت داشته باشیم.

آذری تأکید کرد: با این حال ما از عملکرد تمام اعضای تیم، بازیکنان، کادرفنی، پشتیبانی و... راضی هستیم و از همه آنها تشکر می‌کنیم. یک تشکر ویژه هم باید از هیئت مدیره باشگاه و به ویژه مهندس صادقی، مدیر کارخانه ذوب‌آهن داشته باشم که همدل و همزبان و با تمام توان تیم را حمایت می‌کند.

۱۳۹۵/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...