نسخه چاپی

تجلیل از قهرمانان موجب دلگرمی ورزشكاران می‌شود

عکس خبري -تجليل از قهرمانان موجب دلگرمي ورزشکاران مي‌شود

رئیس هیئت ووشوی البرز گفت: تجلیل از قهرمانان موجب دلگرمی و پیشرفت ورزشكاران شده و ورزش را توسعه می‌دهد.

به گزارش نما، روح‌الله گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز، با اشاره به حمایت‌های کم مالی از قهرمانان ورزشی اظهار کرد: کم‌تر به ورزش‌های انفرادی از جمله ووشو بها داده می‌شود و بسیار شنیده می‌شود که مسئولان به قول‌های خویش نسبت به تقدیر از قهرمانان عمل نمی‌کنند.

وی عدم تقدیر و تجلیل به جا از قهرمانان ورزشی را موجب دلسردی و ناامیدی آنان دانست و عنوان کرد: قهرمانی‌ها و کسب نتایج ورزشکاران باید موجب افزایش بودجه و حمایت‌های مالی شود تا احساس خوشنودی در قهرمانان و دیگر ورزشکاران به وجود آید.

رئیس هیئت ووشوی البرز با اشاره به مسابقات اخیر کشتی بین‌المللی در استان قزوین، اظهار کرد: علی‌رغم قول مسئولان برای تجلیل و تقدیر مالی ارزشمند از قهرمانان، هدایای ناچیزی نصیب قهرمانان استان شد.

گل‌محمدی افزود: هدیه ارزشمند 2 هزار دلاری نفرات برتر کشتی که حاصل زحمات قهرمانان کشتی بوده، تبدیل به 200 هزار تومان شده که بسیار ناراحت‌ کننده به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به یکی از قهرمانان ووشوی البرز تصریح کرد: در سال گذشته، با وجود 40 قهرمان کشوری با مدال‌های مختلف در شهرستان البرز، تنها از یک ورزشکار با پاداش ناچیزی تقدیر شد.

رئیس هیئت ووشوی البرز از محدود بودن بودجه هیئت ووشوی البرز خبر داد و عنوان کرد: از بودجه 14 میلیون ریال مورد نیاز در مسابقه کشوری هفته آینده، تنها 100 هزار تومان در اختیار هیئت قرار گرفته است.

گل‌محمدی ضمن تقدیر از زحمات اداره تربیت‌بدنی شهرستان اذعان کرد: خوشبختانه تربیت‌بدنی شهرستان، یک سالن تمرین برای ووشوکاران به صورت رایگان در اختیار هیئت قرار داده و بارها شده که به حساب رئیس تربیت‌بدنی البرز، از فروشگاه‌های لوازم ورزشی تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کرده‌ایم.

رئیس هیئت ووشوی البرز با توجه به مقام‌های کسب شده توسط فدراسیون ووشوی کشور، هیئت‌های استانی و قهرمانان شهرستانی خاطرنشان کرد: باید حمایتی که از قهرمانان ووشو صورت می‌گیرد، از مقدار ناچیز خارج شده و با تقدیر مالی با ارزش از تمام قهرمانان تجلیل شود.

گل‌محمدی با اشاره به قهرمانی‌های صورت گرفته در المپیک 2012 لندن، عنوان کرد: ورزش‌های انفرادی همواره برتر از رشته‌های تیمی عمل کرده‌اند که نشان از لزوم حمایت از این رشته‌ها است.

وی در پایان از المپیکی شدن ووشو در سال 2020 خبر داد و تصریح کرد: با وجود راهیابی این رشته به المپیک، حمایت‌های مالی باید افزایش چشم‌گیری یابد.

۱۳۹۱/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...