نسخه چاپی

فیاضی، در گفتگو با نما:

اصلاح‌طلبان گزینه‌های دیگری به جز روحانی برای انتخابات سال 96 در نظر دارند

عکس خبري -اصلاح‌طلبان گزينه‌هاي ديگري به جز روحاني براي انتخابات سال 96 در نظر دارند/  آيا دولتي ها مي توانند حافظ رأي مردم باشند

اگر اصلاح طلبان در انتخابات وضع را به همین منوالی كه امروز شاهدآن هستیم تا زمان انتخابات مشاهده كنند بی شك به دنبال معرفی گزینه‎های دیگر برای انتخابات سال 96 كل كشور خواهند بود

عبدالرضا فیاضی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نما در واکنش به اظهارات معاون پارلمانی روحانی در مورد پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات سال 96 گفت: صحبت‏های معاون پارلمانی روحانی ناظر به امروز و چند روز اخیر می‎باشد چراکه زمانی که احمدی نژاد بیان کرد قرار است در انتخابات حضور داشته باشد، تیم و یاران روحانی تب بالای 40 درجه کرده بودند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که تا انتخابات ریاست جمهوری ماه‎ها باقی مانده است، افزود: منتقدین به عملکرد روحانی امروز به اجماع رسیده اند و از آنجایی که به انتخابات ریاست جمهوری چند ماهی باقی مانده است از این رو حرف‎های معاون پارلمانی آقای روحانی دلخوشونکی برای یاران تیم دولت تدبیر و امید است.

این نماینده ادوار مجلس بیان کرد: این گونه موضع گیری که این روزها از مسئولان دولتی شاهد هستیم بیانگر یک نوع اقدامات نگرش‎ها و نگاه‎های جانبدارنه است و این بدان معنی است که مسئولان به جانب داری و حمایت از دولت حاکم اظهار نظرهایی را در جامعه انجام می دهند.

فیاضی ادامه داد: زمانی که مسئولان به راحتی اظهار نظرهای این چنینی در جامعه در رابطه با انتخابات می‎کنند این گونه بیانات می‎تواند در عملکرد صندوق های تصمیمات انتخاباتی تأثیر بگذارند.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی نگرانی، امروز در سطح جامعه وجود دارد که آیا دولتی‎ها می توانند پاسدار رأی مردم باشند؟.

این نماینده ادوار با تأکید بر این مطلب که اصلاح طلبان گزینه دیگری غیر از روحانی را در انتخابات سال 96 معرفی خواهند کرد، یادآور شد: اگر اصلاح طلبان در انتخابات وضع را به همین منوالی که امروز شاهدآن هستیم تا زمان انتخابات مشاهده کنند بی شک به دنبال معرفی گزینه‎های دیگر برای انتخابات سال 96 کل کشور خواهند بود.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه اذعان داشت: بسیار خوشبین برای به اتحاد رسیدن جریان اصولگرایی در انتخابت ریاست جمهوری هستیم.

فیاضی ادامه داد:20 نفر از افراد جریان اصولگرایی آماده حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستند اما همه این افراد به نظر داوران و بزرگان اصولگرایی احترام می گذارند و نظرات آنان را تمکین خواهند کرد.

وی افزود: این افراد امروز در جریان اصولگرایی حضور دارند و امیدواریم همه این افراد به یک هم افزایی برسند و جریان اصولگرایی در نظر دارد متفاوت از دوره قبل در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 حضور یابند.

۱۳۹۵/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...