نسخه چاپی

زهرا نعمتی نامزد كسب عنوان بهترین كماندار زن معلول جهان در سال ۲۰۱۶

عکس خبري - زهرا نعمتي نامزد کسب عنوان بهترين کماندار زن معلول جهان در سال ????

سایت كمیته المپیك نوشت: بانوی تیراندازی با كمان كشورمان به عنوان نامزد كسب عنوان بهترین ورزشكار معلول این رشته در سال ۲۰۱۶ معرفی شد.

به گزارش نما, سایت فدراسیون جهانی تیراندازی باکمان اقدام به انتخاب برترین ورزشکار جهان کرده است و زهرا نعمتی، کماندار طلایی ایران بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو برای انتخاب به عنوان بهترین کماندار زن معلول جهان به رای مردم نیاز دارد.

نعمتی در این باره گفت: طبق نظرسنجی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، جزو ورزشکاران برتر تیراندازی باکمان اعلام شده‌ام و برای انتخاب بهترین ورزشکار جهان در این رشته، مردم هستند که رای می‌دهند.

او گفت: در این فهرست نام چهار ورزشکار دیگر نیز وجود دارد و این انتخاب در راستای موفقیت‌هایی است که در بازی‌های المپیک و پارالمپیک کسب کرده‌ام.

کماندار طلایی بازی‌های پارالمپیک ریو در خصوص شرایطش گفت: در حال حاضر کارهای درمانی فیزیوتراپی دستم را انجام می‌دهم تا مشکل مصدومیتم برطرف شود و از بیست روز آینده تمریناتم را آغاز خواهم کرد.

نعمتی درباره دیدار رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با مسئولان ایران گفت: او برای نخستین بار به ایران آمده که افتخار بزرگی است. او از شرایط تمرینی تیراندازی ایران بازدید کرد و فکر می‌کنم خیلی امیدوار شد، چون بارها تکرار کرد که ایران تیم خیلی قدرتمندی دارد و این امر برای ما امیدوار کننده و باعث خوشحالی است.

۱۳۹۵/۱۰/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...