نسخه چاپی

استقلال رسما به داوری‌های لیگ اعتراض كرد

باشگاه استقلال در نامه‌ای نسبت به داوری‌های صورت گرفته علیه این تیم واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری در نامه‌ای خطاب به اصفهانیان نسبت به داوری دیدارهای استقلال اعتراض کرد. در این نامه آمده:

جناب آقای اصفهانیان

ریاست محترم کمیته داوران

با سلام و احترام، به استحضار می‌رساند، این باشگاه همواره احترام به داوران مسابقات لیگ را از اولویت‌های اصلی خود دانسته و جایگاه رفیع قضاوت را بسیار قابل تکریم می‌شمارد و با عنایت به این که سرمربی تیم نیز در فصل جاری همواره احترام کامل را برای داوران قائل بوده، شایان ذکر است مستندات جمع‌آوری شده پیرامون چند بازی اخیر، که اشتباهاتی از سوی تیم داوری رخ داده و اثر مستقیم روی نتایج بازی و هم‌چنین تحریک احساسات تماشاچیان در ورزشگاه را به همراه داشته است به پیوست در قالب لوح فشرده تقدیم می‌شود:

1- خطای هند بازیکن تراکتورسازی پس از ضربه آزاد امید ابراهیمی که داور می‌توانست پنالتی اعلام کند.

2- در دیدار با پدیده، ضربه کاوه رضایی به دست مدافع پدیده خورد و از روی خط دروازه برگشت که داور در کمال تعجب پنالتی نگرفت.

3- در مسابقه اخیر با نفت تهران هم اعلام پنالتی در دقیقه یک در حالی اتفاق افتاد که بسیاری از کارشناسان این صحنه را پنالتی نمی‌دانند. ضمن این که ارسلان مطهری بازیکن نفت هم به گواه کارشناسان باید در دقیقه 33 اخراج می‌شد که نشد. لذا با توجه به حسن سابقه و پیگیری جنابعالی باشگاه استقلال انتظار دارد تقاضای رسیدگی دقیق نسبت به موضوعات فوق الذکر از سوی آن کمیته محترم بررسی و نظر خود را به این باشگاه اعلام کند.

پیشاپیش از مساعدت و پیگیری جنابعالی کمال تشکر را دارم.

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل

۱۳۹۵/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...