نسخه چاپی

واگذاری سهام شركت بیمه ملت به بازنشستگان

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی از واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان كشور خبر داد .

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی بیمه ، علی ربیعی در حاشیه مراسم قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان کشوری ، به فراهم شدن امکان خرید سهام شرکت بیمه ملت از سوی بازنشستگان کشوری اشاره کرد و گفت: بازنشستگان در سود سهام این شرکت سهیم می‌شوند و هزینه خرید سهام به صورت وام قرض الحسنه اعطاء و ماهانه از حقوقشان کسر می شود.

بنابراین گزارش 350 میلیون سهم شرکت بیمه ملت معادل 12.25 درصد از کل سهم این شرکت بیمه ای با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری و با پیگیری هلدینگ مالی این صندوق به بازنشستگان واگذار می شود.

این میزان سهم تا یک ماه بعد و به تدریج د بورس به نام بیش از 100 هزار بازنشسته داوطلب طبق اسامی اعلام شده انتقال می یابد.
این میزان سهام بلافاصله و از همان ابتدا به نام بازنشستگان داوطلب در آمده و هر گونه سود سالیانه آن نیز به این سهامداران تعلق می گیرد.

همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پیش بینی بودجه 1000 میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان گفت: افزایش حقوق10 درصدی در سال آینده اعلام شده است و تصور میکنم برای حداقل بگیران بازنشسته کشوری همانند امسال20 درصد افزایش حقوق داشته باشیم.

۱۳۹۵/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...