نسخه چاپی

قتل مقابل كلوپ فوتبال دستی/ مقتول برای میانجیگری، وارد یك دعوا شده بود

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: آخرین جزئیات پرونده قتل مقابل کلوپ فوتبال دستی در قادرآباد افشا شد.

در آذرماه سال جاری ماموران پلیس آگاهی خرمبید از قتل جوانی در این شهر و مجروح شدن دو نفر دیگر با ضربات چاقو با خبر شدند.

ماموران به دنبال اطمینان از این ماجرا به محل جنایت رفتند. آن روز شاهدان حادثه مردي را ديدند كه پس از پيادهشدن از يك خودروي، درحاليكه غرق در خون بود روی زمین افتاده و دو نفر دیگر نیز مجروح شده اند. شاهدان وقتي مي‌خواستند به كمكش بروند، آنها در حاليكه فرياد مي‌زدند: گفتند جوانی آنها را با چاقو مجروح کرده است. تلاش ها برای نجات یکی از این چاقو خورده ها بی نتیجه ماند اما دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

پس از بررسی دقیق صحنه جنایت موضوع به قاسمی خواه بازپرس دادسرای خرمبید گزارش و وی نیز در محل حاضر شد. به دستور بازپرس پرونده جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. در تحقیقات از خانواده شاهدان جنایت ماموران دریافتند که قربانی با خودرواش در حال عبور بوده که متوجه درگیری سه نفر مقابل کلوپ فوتبال دستی می شود از این رو برای میانجیگری وارد درگیری شده و پس از اصابت چاقو به گردنش به قتل می رسد از این رو ماموران احتمال دادند دو مجروح از این جریان با خبر هستند به همین دلیل از آنها تحقیق کرده و سرنخ هایی به دست آوردند.

به دنبال اظهارات اين دو مرد، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي با دستور بازپرس تحقيقات خود را براي پيدا كردن سرنخی از قتل شروع كردند. تيم تحقيق در نخستين اقدام دریافتند که قاتل برادر یکی از مجروحان است.

همين كافي بود تا كارآگاهان راهي محل زندگی قاتل شوند و در تحقيقات مشخص شد كه وی برای انتقام گیری از خانوده اش این کار را کرده است از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد.

با به دست آمدن این سرنخ كارآگاهان راهي مخفيگاه مظنون جنایت شدند اما دریافتند که وی از محل متواری شده است.

در نهایت پس از گذشت چند ساعت این جنایتکار را دستگیر کردند. پس از ساعتها بازجويي، در نهايت این جوان قفل سكوت را شكست و با اعتراف او راز اين پرونده فاش شد.

او گفت: چندماهي مي‌شد که با خانواده ام اختلاف شدید داشتم. از دستشان خسته شده بودم زمان حادثه با خانواده ام سر همین مسئله درگیر شدم و پس از آن خانه را ترک کردم. قبل از رسیدن به کلوپ دستی مقادیری مشروب الکلی تهیه کردم و خوردم، در حالت طبیعی نبودم. مقابل کلوپ فوتبال دستی برادرم را دیدم به سمتش رفتم با او و دوستش درگیر شدم هر دو را با چاقو زدم. قربانی با خودرواش در حال عبور بود به محض دیدن درگیری پیاده شد من هم با چاقو به گردنش زدم.

اقرار اين مرد به جنايت كافي بود تا بازپرس پرونده كشيك جنايي قرار بازداشت موقت وی را صادر کند. در ادامه تحقیقات از دو مجروح نیز انجام شد و آنها نیز ادعاهای متهم به قتل را تایید کردند. پس از طی شدن روند درمانی دو مجروح این حادثه نیز از بیمارستان مرخص شدند.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت از سوی متهم، این پرونده به زودی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می شود.

۱۳۹۵/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...