نسخه چاپی

اختلاف بر سر نوبت در داروخانه قتلی فجیع رقم زد

:غروب 26 آذر امسال، كارآگاهان پلیس سیستان و بلوچستان از قتل مرد 34 ساله‌ای باخبرشدند كه مقابل چشمان همسر و دختر نوجوانش و با ضربات چاقو در یكی از خیابان‌های شهر زاهدان كشته شده بود.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، به‌دنبال اعلام خبر جنایت، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و در تحقیقات دریافتند مقتول به همراه خانواده‌اش با یک دستگاه خودرو پراید برای تهیه دارو، به یکی از داروخانه‌ها رفته بود که پس از ورود به داروخانه، دو مرد جوان با او درگیری لفظی پیداکرده بودند.
با به دست آمدن این سرنخ، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. به گفته سرهنگ ملاشاهی- رئیس پلیس آگاهی زاهدان- بلافاصله کنترل دوربین‌های مداربسته داروخانه در دستور کار قرارگرفت و هویت متهمان که دو جوان 20 و 23 ساله بودند شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان آغازشد.
تجسس‌ها در این باره ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با همکاری ریش سفیدان و سران طوایف این دو جوان را دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌های تخصصی به درگیری با مقتول به خاطر نوبت دهی هنگام دریافت دارو در داروخانه اعتراف کردند. بعد هم گفتند از شدت ناراحتی و عصبانیت به تعقیب وی پرداخته و اورا با چاقو در یکی از خیابان‌های زاهدان، جلوی چشمان خانواده‌اش از پا درآورند.

۱۳۹۵/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...