نسخه چاپی

حميدرضا ترقي تشريح كرد:

پنج پیروزی ایران در اجلاس عدم تعهد

حميدرضا ترقي

حمید رضا ترقی در جمع مردم و مسئولین فیروزكوه پنج پیروزی ایران در اجلاس عدم تعهد را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی که به مناسبت بزرگداشت شهدای 17 شهریور سخن می گفت افزود: مثلث شوم آمریکا ، اسرائیل و منافقین عامل اصلی به شهادت رساندن سرمایه های انسانی اسلام و انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب و پس از انقلاب اسلامی در ایران بوده اند.
ترقی، شهادت را یکی از مهمترین عناصر هویت ساز فرهنگ تشیع و اسلام ناب محمدی (ص) دانست و افزود: روحیه شهادت طلبی و نهراسیدن از مرگ، بی تردید عامل مهم پیروزی امت اسلام تا کنون بوده و هیچگاه دشمنان اسلام از به شهادت رساندن سرمایه های انسانی اسلام سودی نبرده اند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت را عامل زنده نگه داشته شدن آرمانهای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: آرمان شهدای شهریور اعم از عراقی، لاجوردی، اندرزگو،رجایی و باهنر جز استقرار نظام اسلامی در ولایت فقیه در جمهوری اسلامی نبوده است.
ترقی صیانت از آرمانهای شهدا یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و دیگر دستاوردهای انقلاب توسط مقام معظم رهبری را بسیار موفق و عزت بخش عنوان کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با اقتدار بخشیدن به نظام اسلامی در اعتلای آن کوشیدند و دولت با خدمت صادقانه به مردم کارآمدی خودش را نشان داد و ملت نیز با اتحاد و خود باوری در راه تحقق آرمان شهدا کوتاه نیامده است.
رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی برگزاری موفق اجلاس عدم تعهد در تهران را بزرگترین دستاورد سیاسی تاریخ ایران و ناشی از ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ملت ایران در اجلاس غیر متعهد ها به پنج پیروزی بزرگ دست یافت.
وی ایجاد اجماع جهانی علیه ساختار معیوب سازمان ملل و شورای امنیت را از پیروزی های ایران در این اجلاس عنوان کرد و بیان داشت: کسب اجماع جهانی در حمایت ار فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران، کسب اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی به عنوان عامل اصلی بحران و اشغال در خاورمیانه، ایجاد اجماع جهانی علیه اتخاذ تحریم های یکجانبه قدرتها علیه ملت ها و ایجاد اجماع جهانی علیه تروریسم دولتی و ترور دانشمندان هسته ای ایران از پیروزی های ما در این اجلاس بود.
ترقی در پایان گفت: این پیروزی های چشمگیر به زودی موجب واکنش های استکبار جهانی در قبال آن خواهد شد و ملت ایران باید آماده برخورد منطقی با آنها باشد.

۱۳۹۱/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...