نسخه چاپی

بررسی تحولات منطقه در كمیسیون‌سیاسی مجلس‌خبرگان

اعضای كمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در یازدهمین جلسه این كمیسیون به بررسی امنیت داخلی و تحولات منطقه پرداختند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یازدهمین جلسه کمیسیون سیاسی- اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز(2 دی‌ماه) با حضور اعضا در ساختمان دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

در این جلسه که از ساعت 8 صبح آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت، ابتدا گزارش کارگروه فرهنگی این کمیسیون که طی جلساتی موضوع «کارکردها و تهدیدات فضای مجازی» را با حضور کارشناسان معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و معاونین وزارتخانه‌های ارتباطات و اطلاعات، مورد بررسی قرار داده‌اند قرائت شد و آسیبهای این فضا و راهکارهای مدیریت و مقابله با آن به استماع اعضا رسید.

موضوع اصلاح آیین‌نامه داخلی، دستورکار دیگر کمیسیون بود که مقرر شد پس از بررسی بیشتر و کار کارشناسی، از سوی اعضای کمیسیون مواد پیشنهادی در جلسات آتی به بحث گذاشته شود.

دستور بعدی کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، بررسی موضوع «امنیت داخلی و تحولات منطقه» بود که یکی از کارشناسان عالی رتبه سیاسی - امنیتی کشور با حضور در جلسه، طی گزارشی اوضاع منطقه و جایگاه جمهوری اسلامی به ویژه پس از آزاد سازی حلب را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد و در پایان در پاسخ به سؤالات چند تن از حاضرین، نکاتی را بیان داشت.

جلسه آینده کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری شانزدهم دی تشکیل می‌شود.

۱۳۹۵/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...