نسخه چاپی

تیم ملی نیاز به شوك دارد

بازیكن پیشین تیم ملی معتقد است تیم ملی نیاز به شوك دارد و نباید بازیكنان بی‌انگیزه دعوت شوند.

به گزارش نما،سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط تیم ملی گفت: هیچ پیشرفتی نداشتیم و مقابل اردن خیلی معمولی و ساده بازی کردیم. در بازیکنان شادابی وجود نداشت و با وجود اردوهای بلند مدتی که برای تیم گذاشته شده، بازیکنان همچنان ناهماهنگ هستند. رفتن به جام جهانی با این فوتبالی که دیدیم خیلی سخت است.

وی افزود: خیلی ضعیف شده‌ایم و به نظر من تیم ملی به شوک نیاز دارد. باید یک نسل جدید به تیم ملی دعوت شود. یک سری از بازیکنان ما خسته شده‌اند و به نظر می‌رسد دیگر حوصله رفتن به اردو و تمرین کردن را ندارند و تنها به دلیل اینکه دعوت می‌شوند، در تمرینات حضور می‌یابند. باید به جوان‌ها فرصت داد.

دین‌محمدی اظهار داشت: ‌نمی‌خواهم اسم ببرم، اما برخی بازیکنان هستند که دیگر انگیزه‌ای برای حضور در تیم ملی ندارند. چرا دیگر در تیم ملی پدیده‌ای نمی‌بینیم؟ باید به جوان‌ها بها داد نه اینکه فقط آنها را به برنامه 90 بیاوریم و در آنجا پدیده‌های لیگ را ببینیم.

وی در مورد بازی روز سه شنبه هفته جاری برابر لبنان عنوان کرد: بازی سختی در پیش داریم. لبنان تیم خوب و قوی‌ای است و انگیزه زیادی دارد. در دیدار برابر اردن شاداب نبودیم و کمتر حمله کردیم. امیدوارم در فرصت باقیمانده تیم ملی انگیزه کافی را بدست آورد و برابر لبنان با تمام توان ظاهر شوند.

بازیکن پیشین تیم ملی ادامه داد: آرزوی قلبی من پیشرفت فوتبال به ایران است، متاسفانه مردم از فوتبال زده شده‌اند و در کوچه و خیابان می‌بینیم که مدام صحبت از فوتبال در زمان‌های گذشته است. مردم با حسرت از تیم ملی در سال‌های قبل صحبت می‌کنند و امیدوارم فوتبال ما به شرایطی برسد که مردم از فوتبال لذت کافی را ببرند.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: مطمئن باشید استقلال خودش را به بالای جدول می‌رساند. امیر قلعه‌نویی مربی با کارنامه‌ای است و با او تیم می‌تواند به شرایط خوبی برسد. ما پیشکسوتان باید حمایت کنیم و به تیم روحیه بدهیم تا بازیکنان بتوانند با آرامش کار خود را انجام دهند. استقلال نفرات بسیار خوبی دارد و به مرور زمان به شرایط خوبی خواهد رسید.

دین‌محمدی تصریح کرد: از تمام کسانی که پشت استقلال صحبت می‌کنند، درخواست می‌کنم از تیم حمایت کنند. ما استقلالی هستیم و این تیم را دوست داریم. تازه چند هفته از لیگ را پشت سر گذاشتیم و استقلال در آینده می‌تواند نتایج خوبی کسب کند.

۱۳۹۱/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...