نسخه چاپی

سقف حقوق مدیران 10 میلیون تومان می‌شود؟

رئیس كمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم در مجلس گفت: به دغدغه مقام معظم رهبری درباره حقوق‌های نجومی در لایحه برنامه ششم پرداخته شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی در لایحه برنامه ششم و تعیین سقف حقوق در این لایحه گفت: یکی از مصوبات بسیار خوب کمیسیون تلفیق برنامه که انشاءالله به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و هنوز وقت آن نرسیده، پرداختن به حقوق‌های نجومی است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در کمیسیون به تمامی هیاهوها و مسائل گوناگون در این باره پرداخته شده است: حقوق‌های نجومی، دغدغه مقام معظم رهبری است و ما در لایحه برنامه به خوبی به آن پرداخته‌ایم.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم در مجلس تصریح کرد: بر اساس مصوبه این کمیسیون، سقف حقوق برای مدیران 10 میلیون تعیین شده است و به افرادی که از تخصص ویژه‌ای برخوردارند، با مصوبه شورای حقوق و دستمزد، 17 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.وی افزود: بر اساس این مصوبه کمیسیون تلفیق که انشاءالله در صحن علنی هم به تصویب خواهد رسید، دریافتی همه مسئولان در سامانه‌ای وارد می‌شود و به اطلاع دستگاه‌های نظارتی هم خواهد رسید.

۱۳۹۵/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...