نسخه چاپی

اظهارات برانكو پس از قهرمانی در نیم فصل

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از قهرمانی در نیم‌فصل به دلیل عملكرد خوب بازیكنانم و رضایت هواداران، خیلی خوشحالم.

به گزارش نما به نقل از مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل سیاه جامگان در نشست خبری گفت: نیازی به تشریح خوشحالی و مسرتم نسبت به بازی امروز نیست. بعد از یک نمایش بسیار زیبا و بردی که به دست آوردیم و قهرمانی در نیم فصل خیلی خوشحالم که دیدم بازیکنانم با این همه انرژی و شوق بازی می‌کنند.

برانکو خاطرنشان کرد: چیزی که از همه زیباتر بود دوستی بین بازیکنان و هواداران بود. همین مساله زیباست. فوتبال برای هواداران است و امروز یک نمایش زیبا داشتیم و سه گل زدیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و بازی زیبا و جدیدی ارایه کردیم. همه چیز‌هایی که زیبایی فوتبال بود را دیدیم. خوشحالم که در پایان نیم فصل خوشحالی برای هواداران به ارمغان آوردیم.

برای ما که سال نو میلادی را جشن می‌گیریم این یک هدیه بود. آنچه مهم بود که در طول 90 دقیقه بازی را کنترل کردیم و اجازه ندادیم حریف موقعیتی به دست بیاورد و انرژی زیادی به خرج دادیم.

به بازیکن سابق و همکارم خداداد عزیزی خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت می‌کنم. او هم راه درازی در پیش دارد. به بازیکنان تبریک می‌گویم با استحقاق قهرمانی را به دست آوردیم و نیم فصل دیگر راه داریم. بازیکن 20 ساله و جوانتر روی نیمکت داشتیم. برخی بازیکنان ما مثل محمد انصاری بیمار بودند که در ترکیب اصلی نبودند. بعد از مصدومیت ربیع خواه مجبور شدم او را به میدان بفرستم. خوشحالم بازیکنانی داریم که خواسته‌هایم را در زمین اجرا می‌کنند.

وی در مورد قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل گفت: نمی‌توانم بگویم بالاتر از پیش بینی هستیم. یک امتیاز برای قهرمانی نیم فصل پیش بینی کرده بودیم و فکر می‌کنم نسبت به امتیازهایی که گرفتیم از برنامه خود جلوتر هستیم و این سه امتیاز برایمان خوشایند بود. یک بازی بیشتر خارج از خانه داشتیم و باید از این تعداد امتیاز و بردها راضی باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بازوبند کاپیتانی را چرا به نوراللهی دادند اما باشگاه علیه این بازیکن بیانیه داده گفت: قبل از همه این مساله را فهمیدم. دو ماه قبل نوراللهی به من گفت که قصد سربازی رفتن دارد.

رفتن به سربازی برای او فرصتی است که می تواند کمتر خدمت کند و حرفه ای گری او و مسئولیت پذیری او و نگاهش به تیم استحقاقش بابت بازی امروز بود و سیدجلال بازوبند را به نوراللهی داد و از من اجازه گرفت و من این اجازه را صادر کردم. بازیکنان نشان دادند که چقدر به نورالهی اهمیت می‌دادند. این خروج موقت نورالهی است و شاید ۶ ماه دیگر به تیم بازگردد.

وی در مورد اینکه جدایی نوراللهی را تکذیب کرده بود، گفت: دو ماه پیش این مساله را می‌دانستم. ممکن بود بگویم از این مسایل خبر نداشتم ولی این مسایل خصوصی ما بود و او در بهترین زمان ممکن مساله را بیان کرد و باشگاه فرصت پیدا کردن جایگزین داشت.

برانکو در مورد اینکه شکست مقابل ذوب آهن شوکی به پرسپولیس بود گفت: در این بین شکستی هم حاصل می شود و این شکست در اصفهان رقم خورد، در بازی که ما بهتر بودیم. آن دیدار باعث می شود که کارمان را بهتر کنیم. همیشه نمی‌توان عالی کار کرد. بعد از بازی با ذوب آهن نمی‌توانستم از بازیکنانم ایراد بگیرم.

در کنار همه تبریک‌هایی که به ذوب آهن می‌گوییم باید بگویم ۵۷ درصد در آن بازی مالکیت توپ داشتیم و ۱۷ شوت به دروازه حریف زدیم ولی حریف ۳ شوت به سمت دروازه ما زد و فوتبال همین است. به حریف تبریک گفتم. نتایج فوتبال مشخص نیست و هر تیمی می‌تواند حریفش را شکست بدهد. تیمی مثل پرسپولیس می‌تواند انگیزه زیادی داشته باشد و با این شوری که دارد می‌تواند هر تیمی را شکست بدهد.

۱۳۹۵/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...