نسخه چاپی

تحقیقات برای كشف راز خانم جراح جوان در بیمارستان رودسر

به گزارش نما - ایران نوشت:همزمان با مرگ عجیب یک جراح زن، تحقیقات قضایی و پلیسی درباره علت اصلی مرگ وی در بیمارستان شهید انصاری رودسر آغاز شد.

مریم ناصری- 36 ساله - از جمله پزشکان طرح سهمیه زنان بود که چند ماه پیش به خاطر فوت پدرش دچار فشار روحی شدید شده بود. ازسوی دیگر او بدلیل تنهایی مادرش ومشکلات شدید خانوادگی درخواست انتقالی به شهر خودش را داشت اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با انتقال وی به رشت مخالفت کردند.

بررسی آخرین پیام های ارسالی او برای دوستانش نیزنشان داد وی در مورد تعهد سهمیه زنان که ابتدا چهار ساله و سپس 12ساله شده بود بشدت ابراز ناراحتی واعلام کرده بود به دلیل فشار روحی و شرایط سخت دوری از خانواده و همکاری نکردن مسئولان دانشگاه، طرح سهمیه زنان را رها خواهد کرد و ادامه کار نمی‌دهد. این درحالی است که خانم دکتر جوان سال گذشته به‌عنوان پزشک نمونه انتخاب شده بود.جسد وی بامداد چهارشنبه درحالی که کنترل تلویزیون در دستش بود در اتاق پزشکان بیمارستان در حالی پیدا شد که بی‌حرکت روی صندلی افتاده بود.

در همین حال طلعت کاویانی - مدیر رسانه‌ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان- گفت: علت مرگ پزشک متخصص جراحی عمومی بیمارستان رودسر در دست بررسی است.بنا بر اعلام وی، هیچ مورد مشکوکی در مورد فوت این پزشک در اتاق پزشکان دیده نشده است. با این همه، پرونده مرگ این پزشک برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی استان گیلان ارجاع شد.به گفته کاویانی این پزشک مجرد، ۳۶ ساله، اهل رشت بود و پنج سال سابقه خدمت داشت.

۱۳۹۵/۱۰/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...