نسخه چاپی

«لیسانسه ها» از امشب در شبكه سه

جدیدترین سریال سروش صحت با نام «لیسانسه ها» كه طنزی اجتماعی است از امشب روی آنتن شبكه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، سریال طنز «لیسانسه‌ها» در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی سروش صحت از فردا چهارم دی ماه روی آنتن شبکه سه می رود.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی رضا جودی در گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید شده است و نگارش آن را سروش صحت و ایمان صفایی بر عهده دارند. امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی از بازیگران این سریال هستند.

داستان «لیسانسه ها» درباره پسر جوانی به نام حبیب است که وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را ازآغاز زندگی مشترک دور می کند. مازیار، فرزند خانواده ای پرتنش و گرفتار است و فکرمهاجرت در سر دارد ... حبیب و مسعود و مازیار سه رفیق لیسانسه هستند.

پخش این سریال از شنبه 4 دی، هر روز به جز پنجشنبه و جمعه ها ، از ساعت 20:45 آغاز می شود. باز پخش این مجموعه تلویزیونی 2:00 بامداد و 14:00 است. خلاصه هفته نیز پنجشنبه‌ها ساعت 20:45 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.

۱۳۹۵/۱۰/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...