نسخه چاپی

تجاوز جنسی آقای دكتر بجای گرفتن پول

فیلیپ بونهوفر پزشك متخصص قلب انگلستانی، متهم به سوء استفاده جنسی از كودكان و نوجوانان پسر كنیایی شد.

به گزارش نما،‌ رویداد به نقل از ایندیپندنت نوشت، یک پزشک متخصص قلب انگلستانی، رئیس اسبق بیمارستان بزرگ خیابان اورموند Ormond، متهم به سوء استفاده جنسی از کودکان و نوجوانان پسر کنیایی شد و در برابر اتهامات وارده به وی در دادگاه پزشکی گفت: " این قبیل اقدامات در اروپا، طبیعی و قابل قبول است."

فیلیپ بونهوفر، جراح قلب که رئیس بخش جراحی قلب و عروق بیمارستان کودکان تا سال 2009 بوده است و درسطح بین المللی نیز دارای شهرت " پیشگام درمان های جدید" و اعتبار پزشکی می باشد، در طول خدمت خیرخواهانه اش در کشور آفریقایی کنیا "با امید به آنکه کودکان کنیایی هرگز از آنچه برای آنها اتفاق می افتد با کسی درمیان نگذارند، به آنها تجاوز می کرد."

در این راستا دادگاه پزشکان خدمات پزشکی لیستی از جرائم وی را ترتیب داده که به آن رسیدگی خواهد شد. این پرونده شامل تماس جنسی با شش کودک و فرد بزرگسال می باشد. قربانیان این سوء استفاده جنسی در شکایتی گفته اند که پزشک متخلف روی تخت آنها خوابیده و آنها را لمس می نموده که البته بدون رضایت قربانیان صورت گرفته است.

چنانچه در دادگاه رسیدگی به شکایت ها این اتهامات اثبات شود، منجر به خروج وی از عضویت در تیم پزشکی خواهد شد.

پروفسور بونهوفر به شدت این ادعاها را تکذیب می کند و اعلام کرده در دادگاه شرکت نخواهد کرد. او از ماه می گذشته از این پرونده خود را کنار کشیده است و از طریق وکلای خود اعلام کرده که به هیچ وجه در جلسات بعدی شرکت نخواهد کرد. او در حال حاظر از ادامه کار محروم و عضویت پزشکی وی به حال تعلیق درآمده است همچنین درانتظار نتیجه نامعلوم پرونده خود در دادگاه می باشد.




درمان فقرا یا تجاوز جنسی، کدامیک؟

این اتهامات به دوره ای از کار او مابین سال های 1995 تا 2008 باز می گردد. او اکنون 50 ساله می باشد و جرائم او از سالهای پیش زمانی که برای انجام کارهای خیریه به کنیا سفر می کرد شروع شد. او از سال 2005 وارد مجموعه خیریه پزشکی به نام " زنجیره امید" شد و به کشورهای فقیر سفر می کرد تا پیوند قلب و مراقبت های پزشکی برای کودکان بیمار کنیایی انجام دهد.

جرائم وارده به وی از جانب پرستاری که سرزده به اتاق بیماران رفته و وی را درحال همبستری با یک کودک و نوجوان پسر یافته که پزشک متخلف برای برقراری رابطه پیشنهاد هدیه به کودکان می داد. به گفته پرستار بیمارستان اقدامات وی کاملا تحریک آمیز بوده است. عکس های گرفته شده در همان روز اثبات آن است که او در کنار یک پسر کاملا لخت خوابیده بوده و با حرکات نامناسب به تحریک کودک نابالغ می پرداخته است.

۱۳۹۱/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...