نسخه چاپی

بارش برف در اكثر استان ها/ برخورد با خودرو بدون زنجیر چرخ

رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور نیروی انتظامی اعلام كرد: بارش برف در بیشتر استان های كشور گزارش شده است كه محورهایی همچون استان زنجان، آذربایجان غربی و شرقی از جمله مناطقی هستند كه بارش برف دارند.

به گزارش نما؛ سرهنگ نادر رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود:پلیس با خوروهایی که بدون زنجیر چرخ در محورهای برف گیر رفت و آمد می کنند هم برخورد و آنها را 300 هزار ریال جریمه می کند.
وی در همین راستا به بارش برف شدید در ر آذربایجان غربی اشاره کرد که تردد در محورهای این استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
سرهنگ رحمانی افزود: همچنین در ارتفاعات مازندران، البرز، کرج -چالوس، کردستان در کاویان - سقز، بیجار - قزوین، گردنه آوج در همدان بارش برف گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا افزود: در محورهای استان های آذربایجان ،اوج و اسد آباد همدان، زنجان- طارم در استان زنجان محور دندی ، تردد با زنجیر چرخ، امکان پذیر است.
سرهنگ رحمانی افزود: در محورهای گرمسار، قم ، عدنان - سرخه در استان سمنان، گیلان غرب در کرمانشاه، مه گرفتگی گزارش شده است.
وی ادامه داد: در بیشتر محورهای اصفهان، ایلام، البرز ، قم کرمانشاه، لرستان، گیلان، کردستان، همدان، قزوین، تهران، گرمسار، قم، مرکزی و سرخه در سمنان بارش باران گزارش شده است.
سرهنگ رحمانی افزود: هم اکنون ورودی به کلانشهرها از جمله در تهران در برخی از بزرگراه ها به دلیل باراش باران ترافیک نیمه سنگینی را شاهدیم.
به گفته این مقام انتظامی، اکنون هیچ یک از محورهای کشور به دلیل بارش باران و برف مسدود نیست.
سرهنگ رحمانی تاکید کرد: همکاران ما در پلیس راهور از تردد وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ که قصد تردد در محورهای برف گیر را دارند، جلوگیری می کنند و براین اساس استفاده از زنجیر چرخ برای خودروها الزامی است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

۱۳۹۵/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...