نسخه چاپی

معرفی زنان شهید و مجاهد در طرح لشكر فرشتگان

دبیركل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت:طرح لشكر فرشتگان، با تفحص در سیره بانوان و دختران شهید اجرا می‌شود و انتظار داریم از ۷۰۰ دفتر آماده شده به ۷ هزار دفتر برسد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حامد علامتی امروز در آیین اختتامیه دوره سرگذشت‌پژوهی و یادواره شهدای زنان مجاهد با عنوان لشکر فرشتگان که در دبیرستان دخترانه شاهد شهدای هفتم تیر برگزار شد، اظهار داشت:‌ لشکر فرشتگان نماد جریان‌سازی حق در مقابل باطل است و پافشاری بر اعتقادات و ارزش‌های انسانی است.

وی افزود: مبارزه‌طلبی، روحیه جهادی، اعتماد به نفس و عزت نهادینه شده در وجود زنان مجاهد و تاریخ‌ساز بسیار شگفت‌انگیزتر از رفتار مردان در موقعیت مشابه است. امروز دخترانی که در طرح لشکر فرشتگان حضور دارند می‌خواهند در این مسیر جریان‌ساز باشند و با تأسی از سیره شهدا حرکت کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: غرب‌گرایان، لشکری هستند که در برابر جنبش فاطمی می‌ایستند تا اعتماد به نفس دختران عفیف را نشانه بروند.اعضای جنبش فاطمی آمادگی دارند به تنهایی در فضای به ظاهر غالب، قد علم کنند و از حقیقت دفاع کنند و برای تاریخ‌ساز شدن، همه شرایط برای جنبش فاطمی مهیاست و برای مقابله با پنتاگون شیطانی آماده هستند.

علامتی گفت: زنان مجاهد مسلمان با ایمان و اعتماد به نفس خود در حالی که در اقلیت بودن، تاریخ‌ساز شدند مانند شهیده «سهام خیام» که به وسیله ایمان و اعتقاد خود تاریخ‌ساز شد و این زنان در خط نبرد نیز در دفاع مقدس حضور داشته و حماسه آفریدند.

وی افزود: لشکر فرشتگان نمادی از جبهه حق علیه باطل و بستر تجلی تربیت حماسی است و حکایت دختران و زنان شهیدی است که البته این طرح از خاطرات گذشته حرف نمی‌زند بلکه حرفش از جنس امروز و فرداست.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور گفت: طرح لشکر فرشتگان، با تفحص در سیره بانوان و دختران شهید اجرا می‌شود و انتظار داریم از 700 دفتر آماده شده به 7 هزار دفتر برسد.

۱۳۹۵/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...