نسخه چاپی

برنامه‌های هفته سوادآموزی اعلام شد

نكوداشت یاد شهدا و مدافعان حرم در هفته سوادآموزی

در مراسم هفته سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران، برنامه‌هایی از جمله نكوداشت یاد شهدا و مدافعان حرم و تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم هفتم دی ماه سال 1358 حضرت امام خمینی رحمه‌الله فرمانی مبنی بر تشکیل نهضت سواد‌آموزی صادر کردند که از جمله کارهای مدبّرانه و حکیمانه ایشان بود و آثار و نتایج فراوانی به همراه داشت.

تشکیل نهضت سواد‌آموزی نیز مانند خیلی از نهادها و ارگانهای کشور از ثمرات انقلاب اسلامی است که تحولی بزرگ در کشور ما پدید آورد؛ سالروز تشکیل نهضت سواد‌آموزی، روز سواد‌آموزی نیز نام‌گذاری شده است.

در این راستا به منظور هفته سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران برنامه‌های مختلفی را درنظر گرفته است.

بر اساس این گزارش، هفته سوادآموزی با شعار «سوادآموزی تنها یک خدمت اجتماعی نیست بلکه ابزاری حتمی برای ماندن و تحکیم انقلاب است» از هفتم دی ماه برگزار می‌شود.

یکی دیگر از برنامه‌های این هفته روزشمار هفته سوادآموزی به مناسبت هفت دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی است که از روز شنبه تا پایان هفته هر روز با یک عنوان نامگذاری شده که شامل: سوادآموزی و رسانه، سوادآموزی و اقتصاد مقاومتی، سوادآموزی و مسئولان، سوادآموزی و تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، سوادآموزی و مشارکت‌های بین‌بخشی، سوادآموزی و نکوداشت یاد شهدا و مدافعان حرم و سوادآموزی و ترویج فرهنگ نماز و انتظار است.

۱۳۹۵/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...