نسخه چاپی

اعترافات مرد متاهلی كه می خواست با زن شوهردار ازدواج كند، اما او را كشت

به گزارش نما - روزنامه اعتماد نوشت: آخرین اعتراف‌های مردی که یک زن و کودکش را خفه کرده بود در دادسرای جنایی تهران و در مقابل بازپرس منافی آذر مطرح شد.

اين مرد در بهمن ماه سال ٩٢ با زني كه شوهر و يك دختربچه ٤ ساله داشت آشنا شد و بعد از مدتي از زن خواست كه با او ازدواج كند اما زن نپذيرفت. به خاطر همين مرد يك روز به خانه زن رفت و او و كودكش را با بريدن لوله گاز خفه كرد. اجساد متعلق به مادر و دختر سه ساله‌اش در يك واحد آپارتماني در طبقه دوم يك مجتمع در خيابان ابوذر پيدا شد.

همسر زن به ماموران پليس گفت: «من راننده كاميون هستم، روز قبل از حادثه مامور شدم كه باري را به استان بوشهر ببرم. براي همين هم مبلغ يك ميليون تومان به عنوان خرجي به همسرم دادم و فرداي همان روز متوجه قتل دختر و همسرم و سرقت اين يك ميليون تومان وجه نقد و مبلغ ۸ ميليون تومان ديگر وجه نقد از داخل اتاق خواب‌مان شدم.»

با گذشت ۲۸ ماه از زمان قتل در حالي كه همه گمان مي‌كردند مادر و دختر سه‌ساله‌اش به دليل گازگرفتگي جان خود را از دست داده‌اند قاتل فراري در استان مازندران شناسايي و دستگير شد. مصطفي كه خودش همسر و بچه دارد در آخرين اعتراف‌هايش گفت: «من مقتول را دوست داشتم اما او به من دروغ مي‌گفت تا جايي كه ديگر نمي‌گذاشت گوشي مخفي‌اش را ببينم»

۱۳۹۵/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...